Sunday, 22 November 2015

All Lit Up SECHE


All Lit Up SECHE

Jakoś tak niespodziewanie mam trochę świąteczny nastrój, od razu więc poszukałam swatcha lakieru, który by do tego nastroju pasował. :D
Wygrzebałam Seche ze świątecznej kolekcji sprzed kilku lat (chyba 2013). To taka głęboka czerwień, trochę burgundowy ale z widoczną, różową poświatą. W butelce ma pełno srebrnych i różowych drobinek, które dobrze widać również i na paznokciach. Gdy patrzymy z odległości, lakier daje efekt foliowo-satynowy. Poza tym dobrze kryje i nakłada się naprawdę lekko. Szkoda, że trudno u nas dorwać te lakiery stacjonarnie - ja najczęściej próbuję je wyławiać w TK Maxx ;)
Ogólnie naszło mnie już na takie świąteczne paznokcie, wczoraj widziałam świetny czerwony metalik P2 w Hebe. Chyba się po niego wrócę...ech! :P


All Lit Up SECHE
All of sudden I started to feel all Christmassy, so I had to look for a swatch that would match. :D
This polish comes from Seche Christmas collection from a couple of years ago. It's a deep red, kind of burgundy, but with pink overlay. In the bottle it looks as if it was filled with loads of silver and pink particles and it looks like that on nails, from a distance it gives a nice foil-y look.
It gives a good coverage and applicationwise it was like butter. I really like Seche polishes and it's a shame it's difficult to get them over here.


all lit up seche 1

all lit up seche 2

all lit up seche 3


5 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...