Sunday, 11 October 2015

KIKO Cupcake 565


Na dzisiaj szybka notka z Kiko 565 z serii Cupcake. Niestety nie jest już dostępna, ale i tak chciałam pokazać ten lakier, bo bardzo go lubię (a nie jestem wielką fanką lakierów o piaskowym wykończeniu).
Sam odcień trochę trudno opisać, jest to coś pomiędzy pastelowym żółtym a zielonym. W zamierzeniu miał być raczej żółty, ale ciemnoniebieskie "kropki" dają wrażenie zielonego, ogólnie więc jest lekko limonkowy. Poza niebieskim dodatkiem, są tez w nim pomarańczowe kropki, ale jest ich dużo mniej. Malowanie naprawdę w porządku, 2 warstwy i już. Żałuję, że nie udało mi się dorwać niebieskiej wersji. Rzadko bywam w Kiko, a na ten trafiłam już na promocji (4,90 zł!)

Hiya,
Just a quick post for a sunny Sunday - Kiko Cupcake 565. It was a limited collection, so sadly it isn't available anymore, but I decided to show it anyway, as I love it (and I'm not a big fan of sand polishes). :P
The shade is difficult to describe - it is between yellow and green - I guess it is more yellow, but these dark blue dots give an impression of green, so let's say it's lime. It has mostly blue sand pieces, they're are also dots in orange, but they are sparse. Application is fine, 2 coats and done. I regret I didn't manage to get a blue version though.

kiko cupcake 656

kiko cupcake 656

5 comments:

  1. Piękna była ta seria. Jak chciałam kupić, jeszcze będąc we Włoszech już je wycofali i obeszłam się smakiem :/

    ReplyDelete
  2. Świetny, uwielbiam całą tę kolekcję :)

    ReplyDelete
  3. ten akurat mi się podoba, ale pozostałe raczej nie ;) jakiś czas temu Wibo miało w swoich szafach coś podobnego, ale nie wiem czy jeszcze jest :(

    ReplyDelete
  4. Ale super słodki jest ten lakier :P

    ReplyDelete
  5. O rany!!! Obłędny. Zresztą uwielbiam wszystkie piaski czy granity. Na pazurkach wyglądają super!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...