Saturday, 26 September 2015

Orly SNAP DRY topcoat


Halo halo,
Dzisiaj chciałabym wspomnieć o moim ulubionym lakierze nawierzchniowym. Prawdę mówiąc nie przetestowałam wielu produktów z tej kategorii w mojej 'lakierowej karierze'. Nie lubię mieć za dużo produktów tego typu, unikam chomikowania i zawsze staram się zużyć jeden, zanim zacznę następny. Poza tym, nie zmieniam koloru na paznokciach aż tak często (zazwyczaj noszę lakier do oporu), więc nie zużywają mi się szybko.

W każdym razie, miałam jednak takie klasyki jak topcoat OPI, Seche Vite, Poshe, Insta Dri, trafiłam też na Color Club i China Glaze First & Last coat...no i Snap dry z Orly spokojnie z nimi wygrywa - nawet pod względem wyglądu, bo mam słabość do tej różowej, gumowej nakrętki. :P
A teraz krótko, ale treściwie:
1. Jest bardzo wydajny, bardzo wolno ubywa.
2. Przedłuża trwałość lakieru, rzadziej mi coś odpryskuje
3. Nie kurczy lakieru (nawet pod koniec używania)
4. Schnie szybko (może nieco wolniej niż SV, bliżej mu do Poshe)
5. Ma lekką, prawie wodnistą formułę i dzięki temu łatwo się aplikuje
6. Nie gęstnieje i nie glucieje w połowie butelki (jak większość topcoatów)

Bardzo go polubiłam i właściwie nie planuję szukania czegoś innego. Minusem jest cena (36zł) i trudna dostępność - widziałam tylko w oficjalnym sklepie. Wolę jednak zapłacić nieco więcej i mieć produkt, który się sprawdza i mnie nie denerwuje.


orly snap dry Hello,
Today I want to show my favourite top coat of all times. To be honest, I haven't tried many top coats in my 'nail polish career' as I don't like to stash such products and I just want to use it up and buy another one. I also don't change my nails very often so they last for a long time.

Anyway, I had an OPI top coat, China Glaze First&Last top coat, Seche Vite, Poshe, Insta Dri, something from Color Club...and Orly Snap Dry is the best!
It even wins in terms of appearance, because I love this rubber pink cap. :P What I love about it:
1. It lasts forever
2. My manicures chip less often and last way longer
3. It doesn't shrink nail polish
4. It driest fast (a little bit slower than SV, but similar to Poshe)
5. It has almost watery formula and consequently it is easy to apply (and it doesn't change in the middle of the bottle!)
6. It doesn't get thick and gluey in the middle of the bottle (like SV)







4 comments:

  1. wydaje się być bardzo fajny :) ale ta wodnista formuła? czyli on nie ma takiej konsystencji jak poshe czy seche i pewnie na chropowate brokaty się nie nadaje? tzn pewnie potrzebuje wtedy kilku warstw

    ReplyDelete
  2. Soo loving this review. I need to replace my seche vite and try out this!

    ReplyDelete
  3. Zachęciłaś mnie do niego opisem, ale cena daje fo myślenia...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...