Saturday, 8 August 2015

My most used polishes

Hej,
W związku z tym, że umieram od żaru tropików za oknem, postanowiłam pogrzebać w lakierach. Wtedy wpadłam na pomysł, że fajnie byłoby pokazać lakiery, przy których widać znaczne użycie (o dziwo, przy takiej ilości mam takie lakiery. :P) Pewnie jest ich trochę więcej, ale nic innego nie przyszło mi do głowy, zresztą w tym upale trudno o myślenie.
Byłam ciekawa kolorów i marek...no i wcale nie jestem zaskoczona. OPI, biały, jasny, OPI, pastelowy, jasny, jasny, jeszcze OPI, niebieski, różowy. ;)
Pokażcie swoje!

Hey,
Since I'm dying because of the heatwave, I decided to sort out my stash, hah. I thought it would be fun to show my most used up polishes. I guess I have may have several more, but I couldn't come up with anything more at that point.
I was curious shades and brands...and I'm not surprised at all. OPI, white, pale, OPI, pastel, pale, pale, OPI, blue, pink ;)
Show me yours!





bbtls1 

  bbtls3 bttls2

10 comments:

  1. moje najbardziej eksploatowane lakiery to czernie np. Wibo Extreme Nails 34, zużyłam 2 w ciągu pół roku :D ale to tylko dlatego, że używam ich do stemplowania ;)

    ReplyDelete
  2. U mnie najbardziej zużyte to pastele :) róże i morele :D

    ReplyDelete
  3. u mnie najbardziej wyeksploatowane są lakiery z Essie : hip-anema, she's pampered i jump in my jumpsuit - 3/4 buteleczki zużyte, podobnie z ciasteczkowych lakierach z KIKO :), piaski z P2 też sięgają dna

    ReplyDelete
  4. Najbardziej eksploatowane u mnie lakiery to mięta, biel, beż i amarant :) Reszta też w użyciu, ale nie aż takim :P

    ReplyDelete
  5. u mnie niebieskości, ostatnio byłam w szoku jak ściągnęłam z półki holo żelka z Colour Alike (#532), a tam jakaś 1/5 zużyta ;P

    ReplyDelete
  6. ładne kolorki, u mnie ostatnio gościły odżywki

    ReplyDelete
  7. z 3 zdjęcia 3 pierwsze lakiery od strony OPI mi się podobają ;)

    ReplyDelete
  8. Fajny pomysł na post, u mnie ze zużyciem byłoby ciężko, bo jest ich za dużo ;D Ale ostatnio zauważyłam, że króluje u mnie biel Lovely matt white, uwielbiam ją :)

    ReplyDelete
  9. Ja przez mleczne idę jak burza:)

    ReplyDelete
  10. U mnie najbardziej używane to wszelkie biele, czernie :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...