Sunday, 26 July 2015

Surreal Maybelline

Surreal Maybelline
Chabrowy odcień niebieskiego to chyba mój ulubieniec wśród niebieskich lakierów. Zawsze mi ich mało i jeśli kusi mnie spróbowanie jakieś nowej serii/marki, to jest pewne, że taki odcień kupię w pierwszej kolejności. Ta seria Maybelline kusiła mnie odkąd tylko się pojawiła, właściwie to najbardziej spodobały mi się butelki, lekko w stylu retro - bo sama gama kolorów jest raczej dość nudna i bezpiczna.
Okazało się, że te lakiery mają szeroki pędzelek i bardzo błyszczące, szkliste wykończenie (wzięłam kilka kolorów, wiadomo :P) Malowanie bezproblemowe, krycie po dwóch warstwach. Lubię szerokie pędzelki, bo łatwiej mi nimi malować - ten jest dość zbliżony do Essence, ale bardziej miękki i elastyczny. 
Porównałam go ze słynnym Cashmere Cardigan z Orly, bo zawsze szukam jakichś zamienników...i zawsze gdy wydaje mi się, że znalazłam coś podobnego, to okazuje się, że jest zbyt niebieski.


Surreal Maybelline
Cornflower blue polishes are one of my favourites when it comes to blue range of polishes. I can never have enough and I tend to buy them really often. I wanted to try something from this Maybelline series as I like bottles a lot. They look a little bit vintage :P
It turned out they have a wide brush and super glossy finish, almost glass-like. Application is fine, it took 2 coats to get full coverage. I'm actually a fan of wide brushes, they make painting easier for me. It's quite similar to Essence brush. I also compared it with famous Cashmere Cardigan from Orly. I always look for dupes...but at the same time when I think I got something super close to CC, it turns out to be way too blue, it has to be something more purple.






surreal maybelline1 

  surreal maybelline3 
  surreal maybelline4 surreal maybelline5

7 comments:

  1. Mój jedyny lakier z Maybelline...ale ten kolor cudowny! :)

    ReplyDelete
  2. Uwielboam chabrowe lakiery, choć udaje mi się nie kupować kolejnych buteleczek w tym samym odcieniu :D

    ReplyDelete
  3. Niestety ale mimo iż lubię niebieski to to nie jest mój kolor.

    ReplyDelete
  4. ładny odcień, w porównaniu wg mnie wygrywa - jest bardziej nasycony :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...