Sunday, 5 July 2015

Dizzy, Claire's

Halo halo,
Nie mogę spać przez upały, wstałam po piątej i postanowiłam przygotować post. Musiałam pokazać coś typowo letniego i padło na topper z Claire's, Dizzy. To mieszanka neonowego brokatu - jest trochę przezroczysty/perłowy, więc najlepiej nakładać go na jasne, mocno pastelowy lakiery, żeby mógł się wybić. W sumie mogłam użyć czegoś jeszcze bardziej pastelowego, ale i tak podoba mi się ten efekt. Malowanie jest spoko, zostało kilka "łysych" miejsc, ale bez tragedii...Chyba w tym tygodniu pomaluję sobie paznokcie tym lakierem, jest naprawdę super. :D



Hello,
I cannot sleep because of the heatwave, I woke up 3 hours ago (after 5 AM) and I decided to prepare a blog post. I simply had to show something summer-like and I picked a lovely topper from Claire's.
It's a mix of hex neon glitter - the glitter is a little bit sheer/pearly so it's best to apply it over pale polishes to make it pop - I think I could have used something more pastel, but I still like the look. Application is fine, it left a few spots, but it wasn't that bad...I think I'm going to wear Dizzy this week, it's so cool. :D



claires neon2 claires neon3 claires neon1

5 comments:

  1. fajnie ten top wygląda, ale ja się z nim zupełnie nie potrafiłam obchodzić... przy takiej ilości heksów jak u Ciebie, u mnie automatycznie był wielki glut z lakieru bazowego :/

    ReplyDelete
  2. dla mnie ciut za duże e heksy dlatego puściłam go w świat, ale wygląda fajnie :)

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam ten lakier! Nawet nie pomyślałabym że tak ladnie będzie wyglądał na błękicie :)

    ReplyDelete
  4. Piekna baza i obledny top!!! Kolorki wygladają razem super!!

    ReplyDelete
  5. Typowo wakacyjne połączenie, bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...