Monday, 8 June 2015

Rock Chic topper, Sally Hansen

Na dziś mam topper 610 Rock Chic z Sally Hansen. To taki piórkowy brokat i kupiłam go w sumie tylko dlatego, że akurat była oferta 1+1 a w tej serii nie ma specjalnie dużo ciekawych kolorów. Ten rodzaj brokatu nie jest moim ulubionym, ale w sumie muszę przyznać, że całkiem fajnie wygląda na wszystkich pastelach. Sam lakier to mieszanka dość bladej fuksji, zieleni, niebieskiego, odcienie są dość stonowane i przygaszone. Malowanie bezproblemowe, ładnie się rozprowadza, daje gładkie i błyszczące wykończenie.


Hello,
For today I've got a topper from Sally Hansen, 610 Rock Chic. It's a feather/bar glitter type of topper, I only bought it because there was an offer 1+1 free and there weren't anything more interesting. Bar/feather toppers aren't my cup of tea, but this one actually looks quite nice on pastel polishes. The glitter itself is z mix of pale fuchsia, green, blue, the shades aren't very vibrant. Application is fine, it gives nice, glossy and even finish.




610 rock chic sally hansen1

610 rock chic sally hansen3

610 rock chic sally hansen2

10 comments:

  1. Bardzo ładny topper ;)

    ReplyDelete
  2. Widziałabym ten lakier w kilku zdobieniach :)

    ReplyDelete
  3. Fajny ale taki smutny się wydaje :) zbyt stonowany jak dla mnie kolorystycznie :)

    ReplyDelete
  4. Będzie wyglądać super np. na czarnym lakierze :)

    ReplyDelete
  5. Kurcze, u kogoś piórka mi się podobają, ale u siebie nieee, nieeee i jeszcze raz nieeeeeeeee.

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dodaję jeszcze raz :) Też mam tego toppera i bardzo go lubię :)

      Delete
  7. Ja nie przepadam za takimi topami, ale lakier bazowy jest bardzo ładny :)

    ReplyDelete
  8. Wygląda jakby ścinki włosów się posypały. Brzydko

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...