Friday, 5 June 2015

17 Matte Golden Rose

Pewnie już pisałam to ze sto razy, ale uwielbiam białe lakiery, szczególnie na lato. 17 Golden Rose jest z matowej serii, ale jest dość ciekawy. Ma małe drobinki, takie iskierki, które kojarzą się trochę ze śniegiem w słońcu. Podoba mi się ten pomysł, bo dzięki temu paznokcie nie są takie płaskie i kredowe (a większość białych matów daje właśnie taki efekt). Malowanie w porządku, do tego są niedrogie (jakieś 7 zł). Poza tym to też fajna baza pod brokatowe toppery (szczególnie jak nie przpadacie za matowym wykończeniem).


I love white nail polish, I love it especially in the summer. 17 from Golden Rose (Matte line) is quite interesting as it has tiny sparkles, so it looks a bit like frost (but the finish isn't obviously frosty). I really liked this idea because it makes nails look more deep, they are not flat and chalky (many white matte polishes look like that). Application is fine and these polishes 're inexpensive, which is cool. 17 is also a great base polish for glitters (especially if you're not a fan of matte finish)



golden rose matte 17 golden rose matte 17 golden rose matte 17

9 comments:

  1. Ja mam z matowej wersji ciemny fiolet i bardzo mi się podoba :-) kolor bialy również jest niezwykły :-) szczególnie w tym matowym wykończeniu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie ja przed napisaniem sprawdzałam w necie inne kolory...i te ciemne są boskie *.* Muszę sobie jakieś kupić, ale poczekam chyba do jesieni ;)

      Delete
  2. no no, całkiem fajnie wygląda muszę przyznać :)

    ReplyDelete
  3. widzisz jaka masz fajna kolezanke ze ci go wyslala?:P

    ReplyDelete
  4. Muszę go zobaczeć na żywo :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...