Tuesday, 14 April 2015

Suzi Takes the Wheel, OPI

Halo, halo.
Znowu przepadłam na długo, ale to tylko dlatego, że przez ostatnie tygodnie czułam się fatalnie (większość chyba dostaje kopa na wiosnę, a ja czuję się półżywa). Aby uczcić ten piękny czas, zdecydowałam się na pokazanie szarego lakieru :P
Poza tym zauważyłam, że rzadko pokazuję lakiery OPI, a to najliczniejsze chyba lakiery w mojej kolekcji...muszę się poprawić, a dzisiaj mam Suzi Takes the Wheel, średni, neutralny szary. Kolor nie jest raczej ani wyraźnie ciepły, ani chłodny, według mnie to dość neutralny odcień. Malowanie bezproblemowe, czas trzymania się też był bardzo w porządku (4 dni w nienaruszonym stanie)...Mam wielki sentyment do OPI, podobają mi się wszystkie kolory, nazwy, lubię pędzelki i jakość. Chcę zamówić wszystkie. :P Poza tym niezbyt często noszę szare lakiery, a teraz chcę zamówić wszystkie szary z kolekcji 50 shades of Grey...niech mnie ktoś powstrzyma! Albo chociaż napiszcie czy są fajne czy nie. ;)



Hello everyone,
I was off for a couple of weeks again because I felt horrible (I'm always half-alive when spring comes). So to celebrate that I decided to show grey polish. :P
I also noticed I rarely show OPI polishes even though it's the largest bunch in my collection...so here it goes, Suzi Takes the Wheel. It's a neutral middle grey shade, I wouldn't say it's particularly warm and cool-toned. Application is fine, wear time also. I'm a big fan of OPI polishes, I love their shades, bottles, names, brushes and quality. I feel like ordering all of them. :P I don't wear grey polishes often, but I'd like to order grey shades from 50 Shades of grey collection...someone stop me! Or at least tell me whether they're good or not. :)










7 comments:

  1. Zobaczyłam szaraka i musiałam wejść :p
    On u mnie na monitorze jakoś tak pod khaki pochodzi. Ale ładny jest :)

    ReplyDelete
  2. ładny! i widzę w nim pewne zielone tony (?)
    a co do kolekcji greya... chciałam kupić dark side of the mood, ale jak zobaczyłam go na targach w warszawie to wszystkie te lakiery miały osadzony jaśniejszy pigment na dnie i odechciało mi się kupowania. jeszcze rozumiem gdyby to był jakiś starszy lakier, ale nowa kolekcja...?

    ReplyDelete
  3. fajny, czy ja mam taki z piratow?:D

    ReplyDelete
  4. Szary u mnie na pazurkach prawie w ogóle nie gości, ale w kwestii ubrań to jeet zaraz po czarnym :)

    ReplyDelete
  5. Uwielbiam szare lakiery do paznokci, są takie niezobowiązujące, pasując totalnie do wszystkiego :) Masz bardzo ładny kształt płytki :)
    Pozdrawiam
    AngelinaCosmetics

    ReplyDelete
  6. Glad you're feeling better!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...