Sunday, 8 March 2015

Targi Beauty Forum haul ;)

Wczoraj poszłam pierwszy raz na targi i chyba już nie mogę się doczekać następnych. ;)
Nie zaszalałam jakoś specjalnie, ale nie mogę też narzekać. Skupiłam się głównie na rzeczach potrzebnych, no i na lakierowych zachciankach.
Zależało mi na pędzlach Maestro, bo pod tym względem panuje u mnie wyjątkowa bieda. Mam nadzieję, że się sprawdzą, bo nie chciałabym inwestować w kolejne. Przy takiej ilości lakierów, staram się postawić na minimalizm w kosmetyczce i łazience. ;)
Dorwałam też dwa kremy do rąk z Honey Therapy (mieli też piękne mydła, ale na mydła mam szlaban) i Secret Soap Store. Nie znałam tych dwóch marek wcześniej, ale zapach, design i konsystencja od razu skradły moje serce i mam przeczucie, że się z nimi polubię.
Trochę z głupoty, a trochę z hedonizmu, skusiłam się na peeling z masłem z Bomb Cosmetics - zapach czarna porzeczka. Ale cóż, raz się żyje, podobno. ;)



22 zł
24 zł


Przechodząc już do lakierów, to oczywiście skupiłam się na OPI. To zawsze będzie mój numer jeden i zawsze będę mieć do nich największy sentyment. Co prawda planowałam kupić coś fajnego na wiosnę i lato, a skończyłam z przewagą ponuraków...po prostu tak wyszło. :P W sumie pasteli i neonów mam sporo, więc wolałam postawić na te bardziej nietypowe kolory...a że do lata jeszcze długo, nadrobię neonowo za jakiś czas. :)

L-P: Peace&Love&OPI || This Color's Making Waves || Green on the Runway
L-P: Just Lanai-ing Around || Lost My Bikini in Molokini || Shine for me || Christmas Gone Plaid


Co do innych marek, to prawdę mówiąc sporo mnie zawiodło. Nie było China Glaze, Essie...Na stoisku Zoya było dość ubogo i ponownie nie miałam szansy na przekonanie się do tej firmy. Orly "za szybą" zupełnie nie sprzyjało zakupom, ja lubię pomacać. Podobało mi się stoisko z Color Club (wcześniej trochę ignorowałam te lakiery, ale po obejrzeniu na żywo i rebrandingu zakochałam się...to muszą być te białe nakrętki:P).  Stoisko było super, ale cenowo nie było rewelacji - wolałam więc kupić więcej OPI (które były za 19/30zł), a te zakupy odłożyć na potem (tutaj jeszcze marzę, żeby Eurofashion poprawiło w końcu sklep internetowy).
Dorwałam też idealną zieleń - nie znam tej firmy (Melkior Sas - 21 zł), ale skusiłam się bo od dawna szukałam takiego koloru - zawsze trafiałam na takie, które były albo zbyt szmaragdowe, albo zbyt "trawiaste", ciepłe. Dla mnie to trochę taka zieleń Sprite'a, pomiędzy.


Green Infusion || Disco's not Dead

a tutaj moje wczorajsze paznokcie ;)

16 comments:

  1. Zieleń faktycznie genialna *_* a kremy z TSSS to moi faworyci, nie zawiedziesz się ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo, to cieszę się...na razie testuję Honey therapy i też świetny...mam nadzieję, że będą na następnych targach, żebym mogła uzupełnić zapasy. ;)

      Delete
  2. Ładne rzeczy upolowałaś :) Też byłam na targach i akurat przygotowuję posta z moimi zdobyczami. A lakiery OPI znalazłam za 10 zł :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo to super, ja takich nie wypatrzyłam niestety.

      Delete
  3. Ja też się zawiodłam, że nie było essie, hakuro również ;)
    Ale kupiłam pędzelki maestro i pierwsze opi :)

    ReplyDelete
  4. Świetne zdobycze lakierowe :)

    ReplyDelete
  5. Jeszcze nigdy nie byłam na żadnych targach kosmetycznych, chyba będę musiała kiedyś się wybrać. Przyjemne łupy, od dawna czaję się na kremy do rąk TSSS :).

    ReplyDelete
  6. Lakierów najbardziej zazdro :D

    ReplyDelete
  7. hehe, widzę, że dwie rzeczy z zakupów nam się zdublowały - pastel neon CC i krem z SSS :D strasznie jestem ciekawa tego OPIka Lost My Bikini in Molokini - obłędnie wyglądał na żywo, a sumie trochę żałuję, że go nie wzięłam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja ten fiolet już wcześniej wypatrzyłam w Sephorze i nie mogłam sobie odmówić....jest boski, chociaż tak naprawdę chyba mam już coś podobnego - muszę sprawdzić ;)

      Delete
  8. Pędzel 170 z Maestro również zgarnęłam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jestem po pierwszych testach i już wskoczył na pozycję ulubieńca! ;D

      Delete
  9. Zainteresowal mnie tylko OPI Shine for me.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...