Saturday, 21 March 2015

902 Eveline

902 Eveline
I feel like I'm always on the hunt for perfect fuchsia shade. This one was perfect but later on at home I discovered it is only for false nails, so I don't think I'll ever wear it. Luckily it was inexpensive, but I don't understand why brands sell such polishes in regular stores. I decided to swatch it because the shade itself is lovely and I'm still looking for similar polishes - if you can recommend me anything like this, please share!

902 Eveline
Mam wrażenie, że zawsze poluję na idealną fuksję i ciągle jestem na tropie. Ten był naprawdę idealny, ale niestety w domu okazało się, że przeznaczony jest do tipsów. Na szczęście był niedrogi, ale nie wiem po co marki wypuszczają takie produkty do sprzedaży w zwykłych sklepach (ktoś nosi w ogóle jeszcze tipsy?!) Najpewniej chodzi tutaj o neonowe pigmenty, których nie wolno używać...ale i tak nie widzę w sensu w produkcji takich wynalazków i logiki w takich praktykach.Użyłam go tylko do zdjęć, bo kolor jest naprawdę świetny i jeśli znacie podobne, to dajcie znać ;)





9 comments:

  1. A ja znalazłam idealną fuksję :D W Oriflame :)
    I też nie rozumiem pomysłu firm na wypuszczanie lakierów do sztucznych paznokci...

    ReplyDelete
  2. interesujący kolorek, bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  3. Odkąd przeczytałam to: http://www.srokao.pl/2014/07/jak-naciagnac-prawo.html trochę zaczęłam rozumiec

    ReplyDelete
  4. ładny kolorek, ma ciekawą poświatę :)

    ReplyDelete
  5. Neony z Lovely tez maja taka informacje, ze sa do sztucznych paznokci. Informacje musza taka zamiescic ze wzgledu na przepisy, ale to nie znaczy ze do naturalnych uzyc go nie mozesz. Skladem nie rozni sie od pozostalych. Ja, a nie tylko ja testowalam nie odczulam roznicy noszac zarowy lovely, wiec jak kolor Ci sie podoba to spokojnie mozesz go nosic na pazurkach ;)

    ReplyDelete
  6. chodzi pewnie o pigment użyty do produkcji, że nie jest dopuszczony w Unii. kolor ładny, jednak nie zdecydowałabym się na położenie go na swoje (naturalne) paznokcie ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak chodzi o pigmenty. Nie mniej płytki nie odbarwiają :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...