Sunday, 1 March 2015

41 Lilac, Kobo

41 Lilac, Kobo
Kto chce juz wiosnę? Ja nie mogę się doczekać, mam już dość zimy (która nawet nie przypomina zimy, a raczej 6 miesięczną jesień). Chcę już słońce, ładną pogodę, zielone drzewa i kolory. :P
W każdym razie Lilac to pastelowy niebieski z małym dodatkiem fioletowego - nie jest to widoczne, ale niebieski ma taki specyficzny odcień. Lakier nie jest specjalnie oryginalny i nietypowy, ale ja po prostu uwielbiam takie kolory. Ogólnie to wzdycham za każdym razem gdy widzę pastelowe lakiery. Nigdy z tego nie wyrosnę :)
Malowanie w porządku, bez większych problemów.

41 Lilac, Kobo
Who wants spring!? I can't wait to be honest, I've been super tried this winter (it doesn't even was like winter, more like a 6-month fall), I can't wait for sun, green trees, nice weather and colours.:P
Lilac is a blue pastel, but it has a hint of purple as well - a bit like cornflower blue, but lighter. The shade isn't original or unique, but I simply love such polishes. Basically I gasp every time I see a pastel nail polish. :D


11 comments:

  1. podzielam twoje uwielbienie dla tego rodzaju kolorów! chociaż u mnie pastele sprawdzają się wyłącznie na paznokciach, w innym wydaniu - bluzki, sukienki, makijażu, jest mi po prostu źle ;)

    ReplyDelete
  2. piękny! też bardzo lubię takie odcienie :)

    ReplyDelete
  3. Cudowny, tak lekko wygląda!

    ReplyDelete
  4. zdecydowanie nie mój odcień ;)

    ReplyDelete
  5. ładniutki! zawsze przyjemnie taki mieć na paznokciach

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...