Sunday, 15 March 2015

384 Inglot

384 Inglot
W mojej pracy (na szczęście) nie ma żadnego dress code, ale i tak zawsze szukam spokojnych i bezpiecznych lakierów. Lubię je nosić bo zawsze ładnie wyglądają na dłoniach i do wszystkiego pasują. Lubię taki minimalistyczny wygląd i "proste" paznokcie często są taką wisienką na torcie. Lakiery w tym stylu szczególnie przydają mi się przed wiosną, kiedy moja skóra nie ma najciekawszego koloru i wolę nie podkreślać tego jakimiś szalonymi kolorami. 384 to mój idealny różowy, nie jest za blady ani zbyt krzykliwy. Jest subtelny ale nie nijaki, lubię prostotę i czasem nie trzeba mi nic więcej. ;) I było cholernie trudno znaleźć taki kolor!

384 Inglot
Even though there's no dress code at my work, I always look for calm and wearable polishes. I simply like wearing them because they look good on hands and go well with any outfit whatsoever. I often go for minimal look and then simple manicure is like a final touch. I especially like such shades before spring when my skin tone isn't the best after winter and I don't want to make it look even worse with crazy polishes. 384 is my perfect pink, it's not too pale not too loud. It's subtle but not bland. It's a pretty blush pink and sometime I don't need more. :) This shade was bloody difficult to find!


15 comments:

  1. Bardzo ładny. Będę musiała mu się przyjrzeć przy następnej wizycie w Inglocie:)

    ReplyDelete
  2. nie mój kolor, trochę nadto cukierkowy ;) ale lubię lakiery inglota, są dość trwałe

    ReplyDelete
  3. Very nice, spring-y but work appropriate shade! :)

    ReplyDelete
  4. Kocham takie kolory, ten jest idealny! <3

    ReplyDelete
  5. Interesting post! Love your style of writing and your pictures!
    Wish you good luck with your blog! And will be happy to see you in my!

    Best wishes,
    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    ReplyDelete
  6. mam ten lakier w jaśniejszej wersji i go uwielbiam! jednak na jego wyschnięcie trzeba czekać bardzo długo :(

    ReplyDelete
  7. róży jest od groma, ale ten faktycznie ma bardzo oryginalny odcień :)

    ReplyDelete
  8. Great tutorials about nails for pedicure spa salons. Thanks

    ReplyDelete
  9. Bardzo ciekawy kolor. Ja na szczescie tez do pracy moge sie malowac jak chce i na pazurki tez nilt uwagi nie zwraca ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...