Monday, 2 February 2015

Holo 503, Colour Alike

Holo 503 O w bombkę, Colour Alike
Zawsze chciałam mieć taki głęboki, czerwony holo lakier (najlepiej wpadający w taki buraczany :D odcień). Zazwyczaj czerwone holograficzne lakiery były wypłowiałe, poszarzałe, praktycznie różowe. Tutaj (O w bombkę, kolekcja Hola Hola) odcień jest cudny, nasycony, efekt holo nie jest super mocny, ale też nie jest słaby - drobinki są widoczne i fajnie migoczą. Kolor bardzo w moim stylu, trochę klasyki z dodatkiem ekstra - holo fajnie go urozmaica, a sam kolor cud malina - a raczej burak. ;) Malowanie bez problemów, ma dość treściwą konsystencję, więc spokojnie można nałożyć 2 cienkie warstwy. I pachnie!

Holo 503, Colour Alike
I always wanted to have a deep, beetrooty holo polishes (usually all red holos were very washed out, greyished and almost pink) This version is very pretty, even though the holo effect isn't super strong - but it's not weak either, it's visible, just scattered. The shade is beautiful, classic and toned down, but at the same not boring and holo sparkles give it an extra twist. It really reminds me of beetroots, so I can't say more about the shade, hah! Application is fine, it's fairly dense and opaque, so you need two coats. And it's scented!



16 comments:

  1. mam go, jest cudowny i też mi się wydawało że pachnie ale myślałam że to moje urojenia :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. pachną, pachną - jak większość lakierów Colour Alike. :)

      Delete
  2. Jako tako kolor mi sie podoba jednak ja wole taka bardziej agresywna czerwien!

    ReplyDelete
  3. Śliczny kolorek, właśnie takiego ostatnio szukam :)

    ReplyDelete
  4. Dziewczyny gdzie ten lakier dostanę stacjonarnie ?

    ReplyDelete
  5. Mam i bardzo, ale to bardzo lubię :)

    ReplyDelete
  6. Uff, jak dobrze, że już go mam, po biegłabym kupić po tym słoczu! Świetny jest!

    ReplyDelete
  7. boski kolor, bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. Są dostępne na colorowo.pl. Warto śledzić colorowo na Facebooku, mają dużo promocji. :)

      Delete
  9. Ojejej, jaki ładny! Chociaż na moich paznokciach pewnie by mi się nie podobał (nie przepadam za lakierami z drobinkami), to u Ciebie wygląda wprost przecudownie!

    ReplyDelete
  10. Mam go i uwielbiam, bardzo często ląduje na moich paznokciach ^^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...