Saturday, 10 January 2015

Throwback: Antique Gold, H and M

Antique Gold, H and M
A więc na trochę wróciłam, mam nadzieję, że na dłużej. Kupuję nowego laptopa w tym miesiącu i mam nadzieję, że to w końcu ułatwi mi blogowanie. Chciałam też wprowadzić kilka postów throwback. Znalazłam pełno starych, fajnych swatchy w moim iPhoto, o których kompletnie zapomniałam. Większośc nie jest już dostępna, ale są na tyle ładne, że żal byłoby je pominąć. Ten kupiłam rok temu i chciałam od razu pokazać....ale było tyle innych lakierów, jakieś 500 innych lakierów do pokazania. To jeden z moich ulubionych shimmerów, jest idealny i taki w starym stylu (mam wrażenie, że shimmery tego typu rzadko się już pojawiają w kolekcjach). Antyczne złoto idealnie pasuje jako nazwa, raczej nie trzeba nic więcej dodawać. Jak większość takich shimmerów konsytencja jest lekko wodnista i najlepiej nałożyć jakieś 3 warstwy, żeby drobinki ładnie się zbudowały. To jednak strata lakieru i ja wolę nakładać go na inny ciemny, kremowy lakier. Wtedy nawet jedna warstwa Antique Gold wygląda super.

Antique Gold, H and M
Hiya, I'm back for a while, hopefully for a little bit longer. I'm getting a new laptop this month at last and I hope it'll make blogging a bit easier for me. I also decided to introduce sort of throwback posts, I've found many old swatches in my iPhoto, which I forgot to publish...usually they're not available anymore but it would be a shame not to show them. Here's the first, I bought it last year and wanted to show straight away, but you know, there are so many other polishes to show, like 500 other polishes to show. It's a real beauty and a old, good shimmer (I've got a feeling that brands rarely release such shimmers anymore). Antique gold is a proper name as it describes the shade perfectly, I really love this olive hint. Formula is rather sheer and you need 3 thin coats for full opacity - I decided to apply it over black instead. Then even one coat of Antique Gold is a real bomb!



9 comments:

  1. cudowny, jak dobrze, że mam go od Wieloryba :D

    ReplyDelete
  2. mam podobny lakier ;)) swietny efekt ;)

    ReplyDelete
  3. faktycznie jest piękny i do tego go mam ;) choć przez to że tak słabo kryje nawet chciałam się go kiedyś pozbyć, ale na szczęście mi przeszło :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  4. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Znaczy, już go nie ma? Właśnie się napaliłam, jak szczerbaty na krwistego steka :(

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...