Saturday, 17 January 2015

430 Whimsical, Revlon

430 Whimsical, Revlon
To jeden z moich ulubionych lakierów. Jest niebieski i ma brokat...nie trzeba mi więcej. :P To taki sprany "dziecięcy" niebieski z dość dużym, pastelowym brokatem. Podoba mi się ten delikatny i senny efekt. Baza jest zbyt wodnista, więc nakładam go na lakier bazowy (nie lubię marnowania ładnych lakierów :P). Znalazłam dla niego idealną parę, On Ice z H&M  (niestety limitowany, jak to H&M), ale pasuje idealnie i w ogóle nie zmienia oryginalnego koloru Whimsical. Na zdjęciach 1 warstwa Whimsical na 1 warstwę H&M On ice.

430 Whimsical, Revlon
It is one of my favourite polishes. It's blue and it has glitter...I don't ask for more. :P It's a washed out baby blue shade filled with fairly large pale glitter. I really like this dreamy, delicate look. The base is too sheer and I prefer to apply it over a base (I don't like wasting pretty polishes :P). I found a perfect opaque match which is On Ice from H&M (Limited edition, sadly), it is really good because it doesn't change the shade of Whimsical at all. I applied one coat of Whimsical over a coat of H&M On ice.


11 comments:

  1. Uwielbiam takie lakiery i szkoda, że u nas jest ich stosunkowo mało ;)

    ReplyDelete
  2. Piękny, ale jestem zrażona do tej firmy i mimo iż mi się lakier podoba to raczej go nie kupię, no chyba że trafi się ładna promocja...

    ReplyDelete
  3. Macałam i miętoliłam tę flaszkę w łapach ostatnio w drogerii - i chciałabym, i sama nie wiem. Jak będzie w promocji - biorę, dziekuję za słocza.

    ReplyDelete
  4. ale ładny! i jak równo rozłożone drobinki :D

    ReplyDelete
  5. Bardzo ładny efekt, jak na niego trafię to z pewnością wezmę ;)

    ReplyDelete
  6. Ja nie przepadam za niebieskimi lakierami . Lubię za to ciemny granat, ponieważ bardzo elegancko wygląda na dłoniach
    Jeśli zaś chodzi o mój ulubiony lakier to zdecydowanie na pierwszym miejscu jest Vinylux

    ReplyDelete
  7. Kochana ten lakier jest piękny, gdzie go kupiłaś??? ;)

    ReplyDelete
  8. Kurcze, nie pamietam, chyba sie wymienilam z kims :c mozliwe, że sa gdzies na allegro albo w Hebe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...