Sunday, 7 December 2014

Take Chances, Seche

Take Chances, Seche
Nie pokazywałam fioletowego lakieru chyba od wieków, a Take Chances to jeden z moich ulubionych typów fioletu, jest dość widoczny i żywy, ale nie przesadnie jaskrawy (w sumie kojarzy mi się z opakowaniami Milki). Nie jest za jasny ani zbyt przykurzony, po prostu przyjemny, czysty fiolet. Ma lśniące wykończenie i maluje się nim naprawdę łatwo - tutaj dwie zwykłe warstwy. Lubię te lakiery, mają wygodne pędzelki i szkoda, że trochę trudno u nas z ich dostępnosścią. To przy okazji przypomina mi, że potrzebuję jak najszybciej nowego topcoatu Seche. Widziałyście może zestawy lakieru Seche + topcoatu w Superphram gdzieś w Warszawie? Jakie są kolory do wyboru? ;)

Take Chances, Seche
I think I haven't shown anything purple for ages. Take Chances is one of my favourite purple types, as it is bright and vibrant, but not over the top. It's not too pale, not too dusty, just a pleasant, clean purple. It also has a nice glossy finish. Application is fine - 2 regular coats here, I really like Seche's brush, I also think their quality is really good. I wish they were easier to get over here and their colour range was wider. Now it reminds me that I need to get a Seche topcoat as soon as possible. :P


11 comments:

  1. a ty masz jakies nieulubione fiolety?:P

    ReplyDelete
  2. Hahah, no w sumie nie przepadam za takmi brudnymi bladymi - tzn. lubię, ale nie wyglądaja na mnie za dobrze. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. przy takich odcieniach moje dłonie wyglądają trupio-blado ;)

      Delete
  3. Bardzo ładny fiolet :) Faktycznie może kojarzyć się z Milką :)
    Co zestawów w moim małym SP widziałam z czerwienią :)

    ReplyDelete
  4. Nie jestem nim zachwycona, ale jest całkiem ładny :)

    ReplyDelete
  5. też zapoluję na zestaw z lakierem, ciekawe czy mi się uda zdobyć zestaw,
    kolor pokazywanego lakieru bardzo fajny :)

    ReplyDelete
  6. Krowa od Milki - jak żywa :) brakuje tylko troche białych łat. Hmm, zestawy? Trzeba poszperać w SP w Łodzi!

    ReplyDelete
  7. Niespotykany odcień, bardzo mi się podoba

    ReplyDelete
  8. Śliczny, właśnie takie fiolety lubię najbardziej ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...