Friday, 5 December 2014

45 Serenity, Kobo

45 Serenity, Kobo
Eeeech, trochę mnie tu nie było, mam nadzieję, że wszyscy tęsknili. :P Miałam ciężkie ostatnie tygodnie i żeby to podsumować musiałam oczywiście pokazać ciemny lakier. Serenity jest z najnowszej linii Kobo i jest naprawdę świetnym kolorem, chyba najbardziej wpadł mi w oko. Lubię ciemne lakiery a ten jest jeszcze taki nieoczywisty, więc jeszcze bardziej w moim stylu. To mieszanka fioletu, granatu i szarego, jest mocno przykurzony i ciemny, ale ma też w sobie trochę koloru. Malowanie bezproblemowe, wykończenie ma świetne - bardzo szklite. Idealny kolor na jesień i zimę <3 I pasuje do wielu innych kolorów, na co zawsze zwracam uwagę, bo lubię jak paznokcie pasują do ubrań (jakby ktoś jeszcze nie wiedział, ha!)


45 Serenity, Kobo
Woohoo, I was away for a while, I hope you all missed me. :P I had a tough two weeks so to sum it up I simpy had to show a dark polish. Serenity from Kobo comes their latest line and it's a truly pretty shade. I love dark polishes and this colour isn't obvious, so I like it even more. It's a mix of purple, blue and grey. It's dusty and fairly dark, but there is some colour to it as well. Application is easy and the finish is pretty - very glossy. Very beautiful shade for fall/winter time <3 It also goes well with so many other colours, which I always appreciate as I like it when nails match my clothes, hah!



9 comments:

  1. Bardzo fajny kolor, w moim stylu na zimę ;)

    ReplyDelete
  2. Bardzo ciekawy kolor, ale ja bym sie raczej z nim nie polubila ;)

    ReplyDelete
  3. bardzo ładny i faktycznie taki nieoczywisty :)

    ReplyDelete
  4. Świetny kolor, a już zupełnie kupuje mnie tym wykończeniem - jaaaka tafla!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...