Tuesday, 9 December 2014

22 Color Expert, Golden Rose

22 Color Expert, Golden Rose
Jak mam jakieś wątpliwości, to zawsze wybieram łososiowy lakier - motto idealne. :P Kiedy wszystko nawala, to tylko taki kolor lakieru może mnie uratować. Jest dostatecznie ładny, przyjemny i neutralny. 22 to bardzo ładny odcień, z przewagą różu, ale na pewno nie jest to czysty róż. Ma w sobie też taką mleczność i delikatność, wygląda mega apetycznie na dłoniach. :P
Nie wiem czy pasują mi pędzelki w tej serii, są szerokie i ja takie lubię, ale ten wydaje mi się niezbyt wygodny. Tzn jest okej, ale mogłoby być lepiej. Malowanie ujdzie jak na taki odcień - ma dobre krycie ale jak nie nakładamy go ostrożnie, to może trochę smużyć. Tutaj 3 cienkie warstwy. Kolor według mnie boski. :3

22 Color Expert, Golden Rose
When in doubt, wear pastel salmon polish - that's my motto. :P Sometimes everything fails and only a salmon/peachy polish can save me, hah. 22 is a very nice shade, more on the pink side, but still it's not pure pink. And there's this soft milk touch to it which makes it look so yummy on nails. I'm not sure if I'm into brushes in this series, they are wide and usually I appreciate wide brushes, but this one isn't very comfortable. I mean, it's fine but not perfect. Application is fine, it has good coverage but if you don't apply it carefully enough, it can smudge a little. I applied 3 thin coats for even and pretty look. I love this colour. :3




10 comments:

  1. What a lovely shade!! Looks pretty on you!

    ReplyDelete
  2. Też bardzo lubię łososiowe kolorki, często je noszę, kiedy nie wiem jaki lakier wybrać ;D

    ReplyDelete
  3. U Ciebie łosoś jest bezpiecznym wyborem, a u mnie pastelowy, jasny fiolet :P

    ReplyDelete
  4. Też go mam, jest piękny :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...