Tuesday, 16 December 2014

184 Sea Wave, My Secret

184 Sea Wave, My Secret
Coś relaksującego i kojącego na stresujący dzień - takie kolory są dla mnie idealny. Ten pokazał się u nas jakoś w okresie wiosenno-letnim, ale ja szczerze mówiąc wolę takie kolory zimą. Teraz w ogóle fajnie pasują, bo śniegu raczej brak, za oknem ponuru i ciemno, więc taki lakier to fajna odmiana. Nie jest oczywiście zbytnio oryginalny ale mimo wszystko bardzo ładny. Dość długo zajęło mi zorientowanie się, że lakier ma w sobie też ciemniejszy mikro-shimmer...ale na paznokciach prawie go nie widać. Bardziej wybija się w słońcu, ale to delikatny efekt - mam wrażenie, że widziałam go tam tylko dlatego, że wiedziałam, że powinien tam być ;) Świetnie też wygląda z biało-czarnymi piórkami, kojarzy mi się trochę ze swetrem. ;)

184 Sea Wave, My Secret
Something soothing and cooling for a stressful day. This polish was released around spring/summer time, but I actually prefer wearing such cool, cold shades in winter. I especially like them now since the weather isn't very wintery here, there's no snow and everything is a bit dark and dull, so such nails make me happier. It's not a super original shade, but very beautiful nonetheless. I noticed there's micro shimmer suspended in it, it's in darker green, but it's hardly visible. I could spot in in the sun a little, but it wasn't really obvious, I probably was able to see it only because I knew about it. :P Application is fine. And I think it looks lovely with black and white feathers, it looks like a sweater a little. ;)





14 comments:

  1. Kolor bardzo ładny :) I tak jak nie bardzo lubię shimmeru w lakierach, tak w tym wygląda to bardzo 'smacznie' :)

    ReplyDelete
  2. Śliczny, też bardzo lubię tego typu delikatne kolorki ;)

    ReplyDelete
  3. Piękny, bardzo ładnie wygląda z tym topem :)

    ReplyDelete
  4. niby nic oryginalnego, ale bardzo go lubię ;)

    ReplyDelete
  5. The bar glitter looks awesome over this one. Or maybe I just love bar glitter : P

    ReplyDelete
  6. Aaaah, pierwsza moja wizyta na Twoim blogu. Już ogarnęłam języki i dodałam Cię na bloglovin, bo post śliczny : )

    ReplyDelete
  7. I want to join your site, but it seems to be corrupted. Would you please check . I'll wait for my blog . with love

    ReplyDelete
  8. wez cie piczo i notke pisz :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...