Monday, 3 November 2014

Rich Color 63, Golden Rose

Rich Color 63, Golden Rose
Nie wiem co mnie ostatnio napadło, ale podobają mi się takie zwykłe i proste kolory/wykończenia lakieów (może to dlatego, że z kolei latem napadło mnie na ciemne kolory i w ogóle paznokcie miałam raczej niewakacyjne, a może też dlatego, że pogoda jest nadal całkiem ładna)... W każdym razie na dziś mam ten słodki, jaskrawy i cukierkowy róż. Kojarzy mi się trochę z flamingami. :) Malowanie jest bezproblemowe (lubię szeroki pędzelek w tej serii, maluje mi się wtedy ekspresowo). Tutaj 2 zwykłe warstwy, wykończenie jest bardzo błyszczące, ale raczej takie solidne i kremowe - nie zaliczyłabym RC 63 do żelków czy pół żelków. Zwykły kolor, ale bardzo bardzo ładny i świetnie wygląda na stopach. ;)

Rich Color 63, Golden Rose
I don't know what happened to me but I'm into plain, simple shades and finishes at the moment (maybe it's because I went completely dark in summer and I wasn't summery at all or maybe it's because the weather is nice)... Anyways, I wanted to show a bright candy pink, it's a bit like flamingo pink I would say. Application is easy here (I like this wide brush in the RC series), it makes application super fast for me. I applied 2 regular coats here, the finish is shiny, but it's rather dense and creme, I wouldn't classify 63 as jelly/semi-jelly. It's a very pretty shades and looks especially great on toes.


7 comments:

  1. ja mogłabym chyba mieć wszystkie różowe lakiery tego świata - ubrania w tym kolorze mnie nie kręcą, ale lakiery! ♥♥♥

    ReplyDelete
  2. Oj tak, pogoda super, zupełnie nie jak listopad, aż sama mam ochotę zaszaleć z kolorami ;D A róż prześliczny, ale ja tam wszystkie róże uwielbiam ;)

    ReplyDelete
  3. Nie lubię różu, przynajmniej nie za często, ale ten odcień mogłabym raz na rok użyć. Faktycznie, ma w sobie coś z flaminga!

    ReplyDelete
  4. Taki wakacyjny kolorek :)

    Zapraszam do udziału w moim projekcie http://bambusowy-raj.blogspot.com/2014/11/christmas-songs-nail-art-challenge.html

    ReplyDelete
  5. wow, ten kolor jest cudowny ! Kocham takie ...juz widze, ze trzeba bedzie zapolowac !

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...