Saturday, 15 November 2014

11 Life, topper

11 Life
Halo halo, na dziś kolejny topper z jednej z moich najulubieńszych serii brokatów, czyli Life z Superpharm. Podoba mi się to, że większość z nich jest w miarę prosta, nie jest przeładowana różnymi rodzajami brokatu w jednej butelce, nie ma dziwnych połączeń rozmiarów, kształtów i kolorów brokatu w jednym. Podoba mi się też to, że są niewielkie i nie zajmują dużo miejsca (a mam już małe problemy z przechowywaniem. :P) Poza tym są tanie i często w ofercie 1+1, więc nic, tylko brać. ;) 11 to mieszanka białego i intensywnie niebieskiego matowego brokatu. Nakłada się łatwo, brokat rozprowadza się płynnie a bezbarwna baza dość szybko wysycha - jest po prostu mega.
11 Life
Hello, for today I've got another topper from one of my favourite topper lines from Life. They look pretty basic and they're not overloaded with glitter types/sizes/colours. I also like it that they're tiny, you can buy a lot and they don't take much space (as you can imagine, I have storage issues with my polishes. :P) Oooh, and they're inexpensive, which is also great! Here we have a mix of white and bright sky blue matte glitter. Glitter spreads easily, clear base dries fairly quickly and it's simply dope. ;)


11 comments:

  1. cudownie się prezentuje :D na czarnym pewnie wyglądałby równie przepięknie ;)

    ReplyDelete
  2. Ja również uwielbiam te toppery. Mam chyba większość. Moim ulubieńcem jest nr 14 :)

    ReplyDelete
  3. ja mam czarno-czerwony, pomarańczowo-beżowo-czarny i żółto-czarny i wszystkie są boskie <3 paznokcie wyglądają jak cukieraski albo ciasteczka z posypką :)

    ReplyDelete
  4. ale śliczny jest! połączenie bieli i niebieskiego mi się tak zimowo kojarzy ;p

    ReplyDelete
  5. Pięknie wygląda taki kontrast ;-)

    ReplyDelete
  6. ale świetnie dopasowałaś topper do lakieru ^^

    ReplyDelete
  7. Świetne są te toppery, szkoda, że nie mam do nich dostępu :(

    ReplyDelete
  8. Fajny!! Ja niedawno odkryłam te topy i kilka kupiłam ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...