Tuesday, 28 October 2014

Jewel Britannia, Barry M

Jewel Britannia, Barry M
Na dziś coś starszego, tak w ramach ciekawostki bo to jeden z nielicznych brokatów, które mi się popsuły. Tutaj czerwony brokat trochę się wybarwił i zabrudził bezbarwną bazę, ale w sumie nie ma dramatu, czerwień jest mniej intensywna i to tyle. Nawet nałożony na biały lakier nie zabarwia białej bazy. Tutaj dałam na pastelowy róż, bo biały byłby już trochę nudny (zawsze nakładam wielokolorowe brokaty na czarny albo biały:P). Jewel Britannia to mieszanka czerwonego, niebieskiego i srebrnego brokatu, bardzo fajna mieszanka i dobrze komponuje się z wieloma bazami. Brokat nakłada się łatwo, ładnie się rozmieszcza i nie przesuwa. Chyba się na nowo napaliłam na lakiery Barry M...mają dużo nowości a ja wypadłam z obiegu - polecajcie! :D

Jewel Britannia, Barry M
Something older for today, it's actually one of my few glitters that got spoiled with the passage of time. Here, the red glitter lost a bit of its colours and stained clear base, but it's not nothing horrible, red became less vibrant and that's it. Even once applied over white base it doesn't really stain white. Here I applied it over pastel pink as I thought white would be boring (I always post multi glitters applied over white or black, hah!). It's a mix of red, blue and silver glitter and it looks fun. Application is easy, glitter spreads nicely and it doesn't shift too much. I feel like getting loads of Barry M polishes, they've got so many new stuff which I don't know, please do recommend great shades! :D



9 comments:

  1. Replies
    1. Mój to samo... a chyba ani razu go jeszcze nie nosiłam xP

      Delete
  2. Nie wiem jaki był, teraz wciąż wygląda fajnie. Z Barrego polecam coś z kolekcji Glitterati, nazwa właściwie mówi co i jak :)

    ReplyDelete
  3. Bardzo mi się całość podoba :) Nowa jesienna kolekcja Barry M wpadła mi w całości w oko :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...