Tuesday, 21 October 2014

Crystal Eyes, SpaRitual

Crystal Eyes, SpaRitual
Miałam niby pokazywać bardziej nietypowe lakiery...no, ale nie mogę po prostu ot tak pomijać ładnych, niebieskich kremów! Ten dostałam akurat od SpookyNails, bo ona wie najlepiej, co lubią Wieloryby. :P Lakier ma dziwny odcień i na pewno trudno uchwycić go na zdjęciach. To dość jaskrawy niebieski krem z delikatną domieszką zielonego/żółtego...raczej lekko zażółcony, nie przypomina turkusu, to nadal wyraźnie niebieski kolor. A w ogóle to nie wiem dlaczego, ale kojarzy mi się z plasteliną z dzieciństwa, chyba w większości zestawów był podobny kolor...
Malowanie bez problemu - tutaj 3 cienkie warstwy, ale mam miniaturę, a więc pędzelek jest dość mały. Lakier bardzo szybko wysycha i ma wysoki połysk, do tego wykończenie jest takie gęsto-krrrremowe. Uwielbiam takie niebieskie lakiery. ;)

Crystal Eyes, SpaRitual
Well, I was supposed to publish more unique polishes...but well, I cannot skip beautiful blue cremes, my bad. This one I got from SpookyNails, because she knows what Whales love. :P It's a bit weird shade and difficult to capture in the photos. It's a bright blue with a slight greenish/yellow undertone. I guess it's more of a yellow, because it doesn't look like turquoise, it still very blue. I don't know why but it reminds me of modeling clay from childhood. :P Application is easy, I applied 3 coats, but they were thin and I've got a mini version, so the brush is smaller too. It dries quickly and has a lovely, shiny finish, it's a very dense-looking creme - I love such blues! <3





8 comments:

  1. Świetny jest - TAK, pamiętam taką plastelinę!

    ReplyDelete
  2. Cudny kolor!!! Mam 2 lakiery z tej firmy i jestem z nich bardzo zadowolona ;)

    ReplyDelete
  3. Jaki śliczny, uwielbiam wszelkie błękity i niebieskości ;)

    ReplyDelete
  4. no zdecydowanie plastelina :D

    ReplyDelete
  5. Jak mi się takie kolory podobają... Przewijało się ich przez moje lakierowe pudełko kilka, kilkanaście nawet, ale żaden ze mną nie został na dłużej. Nie współgrają niestety ani z kształtem moich paznokci, ani z kolorem skóry (takie mam odczucie). U Ciebie podoba mi się bardzo i gdyby nie zdrowy rozsądek, wybrałabym się na poszukiwania kolejnego :)
    pozdrawiam, A

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...