Monday, 13 October 2014

Coachella Dweller, Orly

Coachella Dweller, Orly
Za każdym razem kiedy przychodzi jesień od razu mam ochotę na jakieś dziwne, przełamane odcienie. Ten pochodzi z wiosennej kolekcji ale jakoś tak lepiej pasuje mi do mojej kategorii "dziwne, jesienne lakiery". ;) Powiedziałabym, że ten kolor to taka pastelowa oliwka - zawsze nie mogę oprzeć się dziwnym zielonym lakierom (czytaj: brzydalom), ale nic podobnego nie mam, zresztą wydaje mi się, że ten nie jest typowym brzydalem - a przynajmniej ja, jak mawia Tomasz Jacyków, nie widzę tutaj kontrowersji.
Malowanie jak najbardziej okej, 3 cienkie warstwy (2 grubsze też na pewno okej), schnie szybko i daje świetne, szkliste wykończenie. Podoba mi się w nim to, że jest pastelowy ale nie ma za dużo białego pigmentu, nie jest kredowy - przez co wygląda lżej i bardziej świeżo. Poza tym sam odcień dobrze współgra z moją karnacją i nie robi mi czerwonych palców (pewnie dlatego, że to czysty odcień, bez żadnych szarych tonów). Dostępne na www.orlybeauty.pl


Coachella Dweller, Orly
Every time autumn comes, I feel like wearing weird shades. This one comes from spring collection and green basically rings spring, but somehow it fits better into 'my weird autumn shades' category. ;) The shade I'd describe as pastel olive, I think it's fairly unique - I always like ugly greens and I seem to buy them a lot, but I don't have anything similar. It applies well, 3 thin coats here - they dry quickly and the glossy finish is lovely. The shade isn't very white based though, it looks fresh and light, without being chalky - I like it too. It also looks nice against my skin tone, doesn't give my red fingers.




9 comments:

  1. całkiem fajny. i rzeczywiście ma w sobie coś takiego innego i nieoczywistego

    ReplyDelete
  2. mam miniaturkę tego lakieru, jednak jeszcze nią nie malowałam, wygląda bardzo zachęcająco :)

    ReplyDelete
  3. Nie widziałam nic podobnego. Jest inny i faktycznie bardzo ładnie gra z kolorem skóry.

    ReplyDelete
  4. Mnie on na brzydala nie wygląda, ja właśnie lubię takie nietypowe kolorki ;D

    ReplyDelete
  5. dziwny, ale interesujący :)

    ReplyDelete
  6. Fajny i jak najbardziej jesienny kolorek.
    Mam wrażenie, że jest nieco podobny do Essie Navigate Her :)

    ReplyDelete
  7. Chyba nie przekonałabym sie do takiego koloru na swoich paznokciach :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...