Monday, 6 October 2014

Aluminate, China Glaze


Aluminate, China Glaze
To lakier, który dostałam od SpookyNails i od razu się zakochałam - i wcale nie dlatego, że był to prezent. Uwielbiam lakiery chrome, foile z mocnym, odblaskowym efektem. Pasują mi do większości ubrań i ogólnie do stylu, a poza tym zwykle łatwo się nakładają (zazwyczaj to jednowarstwowce, które szybko schną). Ten ma w sobie dziwne drobinki, patyczki i według mnie są świetne. Lubię lakiery z takimi nietypowymi dodatkami, ten jest ciekawy ale nieprzesadny - na początku po aplikacji jest trochę szorstki w dotyku, ale wygładza się wraz z noszeniem i łatwo się przyzwyczaić. Nałożylam tutaj 1 warstwę, bo według mnie efekt jest ładniejszy i mniej przeładowany. Kojarzy mi się z kroplami deszczu...a najlepiej o tym jak bardzo go lubię świadczy fakt, że nosiłam Aluminate aż dwa razy. :D P.S. China Glaze jest dla mnie mistrzem w dziwnych teksturach, kto jeszcze pamięta śniegowy piasek ze światącznej kolekcji? :)

Aluminate, China Glaze
This is a polish I got from SpookyNails and I totally love it - and it's not because it was gifted! I love chrome polishes, with strong, metallic effect. They go well with my clothes and style, they're usually very easy to apply (they're often one coaters which dry quickly). This one has these weird particles and to me they're super cool. I love polishes with a twist, this one is interesting but not over the top - once applied it feels a bit rough to the touch, but you can easily get used to it. I prefer to apply one coat here - it looks more clean and it reminds me of rain drops a little. :) Basically China Glaze is my hero when it comes to weird texture polishes. Who remembers their snow polish from last Christmas collection? :D





12 comments:

  1. trochę dziwną ma tą teksturę ;D ale kolor ładny

    ReplyDelete
  2. ja mam morski z tej serii, ale długo nie mogłam się zdecydować który chcę najbardziej. bo one faktycznie mają coś w sobie, fajne są te... piaskowe patyczki :)

    ReplyDelete
  3. Z tej serii nie mam zadnego lakieru. Ogolnie chinki uwielbiam!

    ReplyDelete
  4. ha zapomnialam o nich, boskie sa ;P

    ReplyDelete
  5. Te lakiery podobają mi się właśnie po jednej warstwie, po dwóch już nie.

    ReplyDelete
  6. nie spodobał mi się ten efekt, ani na początku ani po czasie ;)

    ReplyDelete
  7. Dziwny ten lakier, nie wiem czy bym się zdecydowała nosić coś takiego.

    ReplyDelete
  8. Troszkę nietypowy, ale nawet ciekawie wygląda ;)

    ReplyDelete
  9. czadowy! jak blacha ryflowana! :D też go chcę! :)

    ReplyDelete
  10. Jaki dziwak! Ciekawie to wygląda, pokazuj więcej takich, zwyklaki są dla zwyklaków! Sama jestem zwyklakiem, ale lubię pogapić się na fajne i odlotowe połączenia.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...