Friday, 31 October 2014

181 Red, My Secret

181 Red, My Secret
 Dzisiaj u mnie niezbyt halloweenowo, to nie do końca moja bajka. Chciałam za to pokazać jeden z najfajniejszych czerwonych lakierów jakie ostatnio wpadły mi w ręce. Ogólnie jeśli chodzi o czerwienie to jestem wybredna i trudno mnie zachwycić, to chyba zbyt pospolity kolor na paznokciach. Ten ejst jednak super, bardzo bardzo intensywny i wibrujący, z lekką nutą pomarańczowego. Ma takie gęste i konkretne wykończenie - coś jak farba olejna. A do tego naprawdę idealnie błyszczy. Maluje się bez większych problemów, dobrze kryje (nie wiem dlaczego na zdjęciach wygląda na lekko prześwitujący), 2 normalne warstwy wystarczają. Nie wiem jak Wy, ale ja uważam, że ta czerwień ma moc. ;)


181 Red, My Secret
Sorry for not being too halloweeny today, but it's not really my cup of tea. ;) I wanted to show you one the coolest red cremes I recently got. It's really difficult to impress me when it comes to red polishes as I find them too common. This one is realy cool though, the shade is super vibrant, with a tiny hint of orange, the finish is very solid and thick - it looks a little like some heavy oil paint. And it has a super super shiny. Application is easy, it is very opaque (no idea why there's VNL in the photos, it really has good coverage). That's such a powerful red, me likes!




3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...