Saturday, 13 September 2014

535 Colour Alike

535 Colour Alike
Oho, w końcu mam czas, żeby coś napisać (gdyby ktoś się zastanawiał czemu ostatnio przepadłam, to stałam się niestety książkowym pracoholikiem i mam teraz niemal dwie prace - "prawdziwą" plus malowanie :P)
W każdym razie dostałam to cudo w poniedziałek i od razu cały tydzień był lepszy. Nowa kolekcja Colour Alike jest pokręcona, to głównie duochromy ale niektóre mają glitter holo, super połączenie i idealne na jesień. Ten jednak to mój ulubieniec, nie ma to jak vampy z czerwoną poświatą. Ten ma też złoty poblask/duochrome, ale nie jest to bardzo widoczne (wydaje mi się, że mniej nie na zdjęciach), poświata w lakierze to coś pomiędzy różem a burgundem, za to w sztucznym świetle łapie brązowe tony. Z daleka to w sumie lekko metaliczny vamp z dodatkiem czerwieni (a metaliczny efekt jest dośc delikatny, na pewno daleko mu do chromów, bardziej przypomina satynę). Ma też lekki zapach, co zawsze jest fajne i nakłada się naprawdę łatwo. Nałożyłam 3 warstwy bo wydaje mi się, że dają głębszy efekt, ale 2 kryją bardzo dobrze. Niedługo reszta kolekcji. :)

535 Colour Alike
Wohoo, finally got some time to writing (in case someone wonders why I don't post as often, I became a workaholic and I've got almost two jobs at the moment -"real" job and painting. :P) Anyways, I received this beauty on Monday and it made my week way better. New Colour Alike collection is wicked, it contains mostly duochromes and some of them have holo glitter as well, that's an awesome combo and perfect for autumn. This one is my favourite though, I love vampy metallics with red undertones, this one has a golden sheen/duochrome, but it's not super visible (less than in the photos, I'd say), the undertone is a mix between pinkish and burgundy, in artificial light it goes more brown. From a distance it looks like vampy metallic with a twist (but metallic effect isn't strong, nowhere near chrome finish, it rather look like satine fabric). It is also scented, which is always cool and applies really easy. I applied 3 coats because it gives a deeper effect, 2 coats gives full coverage though. Stay tuned for the rest of collection!




13 comments:

  1. Cała kolekcja jest taka ładna, że nie wiem, czy uda mi się jej oprzeć!

    ReplyDelete
  2. Such a stunning shade on you!

    ReplyDelete
  3. jest piękny i bardzo podoba mi się też ten miedziano-brązowy kolor, w który przechodzi :)

    ReplyDelete
  4. Piękny "żuczek" na jesień :-)

    ReplyDelete
  5. Jakie cudeńko! Oj, będzie zamówienie do colorowo!

    ReplyDelete
  6. boooooooskii! Ale masz długie nejlsy! :D

    ReplyDelete
  7. o ile jakoś nigdy mi się nie podobały takie lakiery, to o dziwo te nawet mi się widzą :D ale chyba się skuszę na wersję holo

    ReplyDelete
  8. Hello I'am Chris
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    I ask you to follow our blog! thank you
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...