Saturday, 2 August 2014

The Color of Minnie, OPI

Hej,
Na dzisiaj mam The Color of Minnie OPI. Szczerze mówiąc nie wiem co powiedzieć o tym lakierze. To raczej chłodna czerwień, taka w stylu kolorów podstawowych, do tego ma różowy mikroshimmer, poświatę. Maluje się nim dobrze (jak zdecydowaną wiekszością OPI), lubię ich pędzelek i zawsze lubię malować sobie paznokcie OPI, bo mam gwarancję szybkiego pomalowania i braku poprawek.  Wykończenie jest lekko metaliczne, ale to chyba nie do końca moja bajka - lakier jest ładny, ale tylko ładny...a zwykle szaleję za czerwieniami OPI. Jeśli znacie jakieś metaliczne albo chromowe czerwienie (z mocnym efektem odblasku), dajcie mi znać!

Hello,
I've got The Color of Minnie from OPI for today. To be honest, I don't really know what to say about this nail polish. It's a true blue red with pink sheen overlay. It applies well (like the majority of OPI polishes), I like their brush so I always like wearing OPI because I can paint my nails fast and my manicure doesn't need any retouches. The finish is slightly metallic/shimmery, but I'm not sure if it's my cup of tea, it's pretty but just pretty...and I'm usually crazy over OPI reds. If you know great red metallic/chrome polish with strong effect - please do let me know!




8 comments:

  1. Jak lubię wszelkiego rodzaju czerwienie tak ta jakoś nieprzypadła mi do gustu :)

    ReplyDelete
  2. moja wina moja wina moja bardzo wielka wina :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj nie jest tak zle, tylko tak bez wow...pewnie bliżej świąt bardziej mi się spodoba. :P

      Delete
  3. Nie mój typ, ale ja nie szaleję za czerwieniami ogólnie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nawet lubię, ale bardziej niespotykane odcienie, przełamane...a ten taki trochę oklepany.

      Delete
  4. Bardzo ładny kolor ! Polecasz lakiery z OPI ?

    ReplyDelete
  5. kolor sam w sobie faktycznie dziwny....ale za nazwę bym brała!:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...