Sunday, 17 August 2014

Nail Art Sunday: Candy Dots

Dzisiaj kolejna wzorkowa niedziela, miałam ochotę na cukierkowo-lizakowe tło i czarne kropki (niestety top mi je trochę rozmazał, to było zdaje się Poshe). Czarne kropki to najlepszy nail art jaki może być. :P Ale muszę przyznać, że coraz rzadziej je robię i wolę zastępować je czarnymi matowymi topperami. Swoją drogą byłoby idealnie gdyby jakaś firma wypuścił czarny matowy brokat, tylko okrągły. W ogóle matowe okrągłe toppery, moje życie byłoby dużo lepsze wtedy. ;)
Mam nadzieję, że się spodoba, a jeśli nie, to niedługo pojawi się drugi lakierowy wpis. ;)

Another Nail Art Sunday on my blog, this time I felt like doing candy-lollipop like base and simply adding black dots. Black dots are the best nail art ever, but I must admit that I paint them less often, because now we've got so many black matte glitters! I wish some brand came up with round black glitter, it would be lovely! Basically matte round toppers...they would make my life so much better. ;)
Hope you enjoy and stay tuned for another nail post today!


13 comments:

  1. Świetny mani, tło cudne :)
    Od dawna twierdzę, że w moim życiu brakuje okrągłych glitterów ;>

    ReplyDelete
  2. bardzo mi się podoba :)
    a okrągłe brokaty mogłyby się u nas pojawić we wszystkich kolorach ;) ale taki porządny czarny matowy topper to bym bardzo chciała

    ReplyDelete
  3. Ojej jakie słodkie! Śliczne
    zapraszam do mnie, ROZDANIE: http://mycrazycosmeticsworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Zdobienie wyszło fajne - te pastele i kropki są super. Matowe i okrągłe :) dobrze prawisz.

    ReplyDelete
  5. ale ładne, chcę tę modelkę :c

    ReplyDelete
  6. śliczne <3 Wręcz słodkie :)
    Zapraszam do siebie ;D
    http://dontcallmeperfect.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Przepięknie to wyszło :) zapraszam do siebie :) :)

    ReplyDelete
  8. Kropeczki zawsze poprawiają mi humor :) A takie w wydaniu pastelowym wyglądają przepięknie! :)
    pozdrawiam, A

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...