Sunday, 10 August 2014

HAND CREAM: Cocoa Butter Formula, Palmers

Na dzisiaj kilka słów o skoncentrowanym kremie Palmer's, Cocoa Butter Formula z witaminą E. Dawno nie pisałam nic o kremach do rąk, bo starałam się zużyć te, które mi zalegają (wszystkie już chyba opisałam) i nie gromadzić zapasów - na pewno wyszło mi to na dobre. :) Ten kupiłam jeszcze zimą, ale już się kończy, więc to idealny czas na krótką recenzję.
Kremu można używać też do łokci, kolan i stóp - rzeczywiście ma taką skoncentorwaną, treściwą konsystencję, ale nie jest raczej tłusty i bardzo szybko się wchałania, dobrze rozprowadza. Praktycznie od początku nie tworzy tłustej powierzchni. Fajnie nawilża i wygładza - nie wiem jak sprawdziłby się na bardzo problematycznej skórze (moja jest raczej normalna, tylko lekko sucha). Zapach: pachnie dość naturalnie, delikatnie, kakaowo-orzechowo - takie zapachy kremów czy balsamów najbardziej lubię.
Ogólnie to bardzo dobry krem, może nie daje spektakularnych efektów, ale jest po prostu przyjemny i dobry. Ceną też nie powala (myślę, że kosztuje ok. 12-15zł), jest wydajny i ma wygodną, poręczną tubkę. Samo opakowanie też bardzo mi się podoba, jest proste i takie w stylu aptecznego vintage. ;)

Używałyście jakichś innych kosmetyków Palmer's? Mnie skusiły jeszcze balsamy i krem pod oczy, ale chciałabym spróbować duuuży więcej.

Hello,
Today I decided to write only in Polish as it's an offtopic post and I'm not sure if you'd be interested in it, I'm not sure either whether the brand is available around the world. If you can recommend any Palmer's products though, do let me know! I'm really curious. Now stay tuned for my Sunday Nail Art. :>


                                                 Facebook | Bloglovin | Instagram | Twitter

4 comments:

  1. Jeden z moich ulubionych kremów, zaraz obok czerwonej Isany. Zapach na dłuższą metę bywa męczący, ale działanie wszystko wynagradza, pomaga nawet w zimie, a wtedy mam problemy ze skórą dłoni. W Hebe kosztuje chyba 9,90. Z Palmer's mam jeszcze balsam do ust czekolada-mięta, kupiony ze względu na doznania smakowo-węchowe, niestety nie powalił, ale może miałam zbyt duże wymagania ;)

    ReplyDelete
  2. a ja jeszcze nie miałam nic z tej firmy, ale po Twojej recenzji chętnie wypróbuję ten krem :) gdyby jeszcze tylko była inna opcja zapachowa to już byłoby idealnie

    ReplyDelete
  3. Nigdy nie miałam nic z tej firmy ale akurat na krem do rąk chętnie bym się skusiła :) Tym bardziej, że właśnie takie bogate zapachy najbardziej lubię :)

    ReplyDelete
  4. Nie używałam tego kremu,jednak jestem ciekawa jak by się sprawdził u mnie ;)
    Zapraszam do mnie

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...