Wednesday, 13 August 2014

fitzrovia, nails inc.

fitzrovia, nails inc.
Raz na jakiś czas mam ochotę na skrócenie paznokci i noszenie cielistych lakierów. Mam w sumie szczęście, bo praca nie ogranicza mnie pod względem lakierowym, ale i tak lubię takie delikatne paznokcie - ładnie wyglądają na dłoniach i robią się takie bardziej szlachetne. ;) Ten jest trochę Frenchowy, to taki pół-krem przy którym pełne krycie jest po 3 warstwach.  Odcień nie jest takim typowym 'zdrowym' różem, ma w sobie nutę pomarańczu - tzn. to nadal ewidentnie róż, ale z takim łososiowym podtonem. Lakier ma też w sobie drobną mgiełkę, ale mało widać ją w butelce, a na paznokciach wcale i nie wplywa na wykończenie. Maluje się nim nieźle, ale trzeba pamiętać, żeby nie przyciskać pędzelka za mocno. Bardzo go lubię, mimo że jest taki podstawowy...chyba mam po prostu słabość do lakierów nails inc. :)

fitzrovia, nails inc.
Every once in a while I feel like cutting my nails and wearing nude shades. I'm lucky enough to be able to wear anything I want at work, but I reach for nudes because I think they look pretty on hands and makes them look more sophisticated. This one is a bit French like, it's semi creme - in 3 coats you can achieve opaque look. The shade is not a typical healthy pink, it's a bit more toned down with orange hint - I mean, it's still pink but salmon hue is apparent. It also has a cooler pink shimmer overlay, it's not visible on nails and it doesn't affect creme finish look. It applies well, but it's important not to press the brush too much. I like it a lot, even though it's so basic...I have a thing for nails inc polishes apparently. :)




8 comments:

  1. Ładny jest. Faktycznie w nudziakach dłoń wygląda ładnie, ale dla mnie za mało się wtedy dzieje na dłoniach :D

    ReplyDelete
  2. Fajny efekt, taki nie-nudny-nudziak z niego ;)

    ReplyDelete
  3. Podoba mi się. Tez mam czasem taką fazę na skrócenie paznokci i nudziaki ;-)

    ReplyDelete
  4. Bardzo ladny kolor! Ostatnio kupilam sobie podobny, ale ciemniejszy :-)
    Ja niestety mam krotkie paznokcie bo sie rozdwajaja i ciezko mi zapuscic :-(

    ReplyDelete
  5. Piękny odcień, lubię takie nudziaki:)

    ReplyDelete
  6. Piękny odcień i cudownie wygląda na paznokciach :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...