Monday, 11 August 2014

Be Merry, Be Bright, China Glaze

Be Merry, Be Bright, China Glaze
Chyba oszalałam, że wrzucam lakier ze świątecznej kolekcji, ale od południa leje non stop, zrobiła się szaruga i nagle czuję się jakoś tak jesiennie i melancholijnie. :P A już tak bardziej na poważnie, to brokat wygląda fajnie przez cały rok, akurat ten nie bardzo kojarzy mi się ze świętami, więc czemu nie ponosić go latem? Chyba dodam go dzisiaj na jakiś błękitny krem, będzie super. Be merry, be bright to mieszanka dwóch ciekawych odcieni brokatu, nieco wypłowiałego niebiesko-fioletowego i czerwono-różowego (kojarzy mi się z galaretką z owoców leśnych :P). Trudno je opisać ale są naprawdę nietypowy w brokatowych lakierach, a samo połączenie jest mega ładne. Malowanie było trudne, bo miałam zepsuty pędzelek - cały ten patyk jest przekrzywiony, pod złym kątem (pierwszy raz zdarzyło mi się to w ChG), dlatego też jedna warstwa nie wygląda chyba tak ładnie jak by mogła. Poza tym zjada też trochę topcoat, raczej trudno przy kilku warstwach brokatu mieć idealnie gładką powierzchnię (ja dałam tylko jedną warstwę, które trochę 'wsiąkła').


Be Merry, Be Bright, China Glaze
I guess I went insane since I'm writing about a polish from Chirstmas collection, but it's raining cats and dogs here and I suddenely feel all autumn-like. :P Nah, seriously, I think it's a great glitter all year rounds and it doesn't ring Christmas to me at all. It is a bit festive but why not to wear it in summer? It's a mix of very original shades, slightly washed out purple-blue and pink red...these are difficult to describe but I can't think of similar colours in any other polishes. I really love this combo, it looks pretty over pastel polishes, solo or over dark polishes. Application was a bit tough for me but I've got a broken brushed (crooked), this is why one coat of glitter doesn't look as good as it could have looked. It's also a bit of a topcoat eater, I guess it'd be difficult to achieve super sleek surface (but I tried one coat only).


19 comments:

  1. na ciemniej bazie wygląda genialnie :)

    ReplyDelete
  2. Mi się ten brokat bardziej podoba na ciemnym lakierze.

    ReplyDelete
  3. Świetny topper, wygląda pięknie na obu lakierach :)

    ReplyDelete
  4. Nie wygląda świątecznie :D swietnie się prezentuje, lubię takie błyskotki :)

    ReplyDelete
  5. Podobny do Jolly Jewels, śliczny :)

    ReplyDelete
  6. zarąbisty, z granatem podoba mi sie najbardzej

    ReplyDelete
  7. Na ciemnej bazie podoba mi się dużo bardziej :) Ostatnio przeżywam jakiś życiowy rozwód z brokatami i ciężko mi się przekonać do takich ozdób na paznokciach. Chociaż jak patrzę na ChG... :P
    pozdrawiam, A

    ReplyDelete
  8. świetne kolory glitteru, na jasnej bazie podobają mi się bardziej :)

    ReplyDelete
  9. obydwie wersje są cudne, ale jednak z ciemniejszą bazą bardziej do mnie przemawia :D

    ReplyDelete
  10. Cudnie to wygląda ;) Sama często używam podobnych topów :)

    ReplyDelete
  11. na granacie wygląda cudownie :) !

    ReplyDelete
  12. Większości podoba się na ciemniejszej, mi jednak o wiele bardziej na jaśniejszej bazie :D

    ReplyDelete
  13. Na ciemnej bazie wygląda rewelacyjnie!

    ReplyDelete
  14. Podoba mi się, choć nie zazdroszczę zmywania :))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...