Thursday, 17 July 2014

Rich Color 102, Golden Rose

Rich Color 102 z Golden Rose nie jest najbardziej wakacyjnym kolorem jaki możemy sobie wyobrazić, ale ja prawdę mówiąc lubię nosić takie przydymione kolory latem - dobrze współgrają z kolorowymi ubraniami i wzorzystymi ubraniami, trochę równowagi nie zaszkodzi. Ta szarość jest bardzo bardzo ciekawa, to mieszanka szarego z fioletem. Fiolet jest zdecydowanie chłodny, na pewno temu lakierowi nie jest blisko do odcieni typu mauve.  Może dla niektórych to zwykły szary lakier, ale ja tutaj wyraźnie widze fiolet. Malowanie naprawdę w porządku, dwie bezproblemowe warstwy - lubię  szersze pędzelki w tej serii, bardzo ułatwiają mi malowanie. Lubię takie niewymagające kolory, super wyglądają też z topperami, każdy powinien go mieć! :D


Rich Color 102 from Golden Rose is not the most summer shade ever, but I actually like wearing dusty shades on my nails in summer as they go well with more colourful clothes or patterns. This one is super interesting, it's a mix of grey and purple, but purple is cool toned and it doesn't get anywhere near mauve shades. Maybe for some people it's simply a grey polish, but I can see purple here. Application is lovely, two easy coats - I really like wide brushes in this line, they make application a lot easier for me. I love such wearable shades and they also look cool with toppers, I think everyone should get this polish! :D






11 comments:

  1. Zdecydowanie widać fiolet! ;) fajny kolorek, czasem też lubię coś zrównoważonego :)

    ReplyDelete
  2. That's a pretty one! I should look out for it when I'm in Poland again. :)

    ReplyDelete
  3. cudnyyy! Ale jak dla mnie dopiero na jesień!

    ReplyDelete
  4. Mam go i uwilebiam! I świetnie na tobie wygląda.

    ReplyDelete
  5. do mnie nie przemawia jakoś :)

    ReplyDelete
  6. ja też zdecydowanie widzę tam fiolet i tak samo lubię tego typu odcienie latem. zresztą zawsze są dobre :p

    ReplyDelete
  7. ciekawy nieco zadymiony fiolet, podoba mi się kolor i sądzą, że masz racje co do noszenia go z kolorowymi ubraniami, będzie takim spokojniejszym elementem, a będziemy mogły zaszaleć z całą resztą nie ulegając przesadzie

    ReplyDelete
  8. Super odcień fioletowej szarości :D Aż będę musiała przyjrzeć mu się z bliska :)

    ReplyDelete
  9. Gdybym zobaczyła tylko drugie zdjęcie, to zdecydowanie powiedziałabym, że to przybrudzony fiolet. A tak sama nie wiem ;) Lubię takie "dwuznaczne" kolory :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...