Sunday, 20 July 2014

Nail Art Sunday: Sunny Floral

Oooj, w końcu znalazłam trochę czasu na wzorek (tzn. nosiłam wcześniej inne, ale były raczej bardzo proste, więc wrzucałam je tylko na swój FB czy Instagram - chyba zbiorę je niedługo do jednego posta. Dzisiaj w Warszawie pogoda jest raczej zamulająca i deszczowa
, więc chciałam chociaż na paznokciach mieć coś fajnego. Jeśli pamiętacie moje wcześniejsze wzorki, to pewnie wiecie, że noszę tylko kropki/geometryczne wzorki albo kwiatki, rzadko cokolwiek innego. Chciałam zrobić jakieś nietypowe połączenie kolorów ale w wakacyjnym klimacie. Ostatecznie jestem zadowolona, podoba mi się taki kontrastowo-kreskówkowy look. Użyłam tylko lakierów i sondy, bez żadnych farbek. Mam nadzieję, że się Wam spodoba. ;)


Woohoo, I had some time to do nail art at last (I mean, I had a couple new ones but they were rather simple/basic and I put them only on my FB or Instagram - I guess I'll put them in one post at some point). Anyway, it's a rainy day in Warsaw today, so I decided to come up with happy nails. If you remember my previous nail art design you probably know that I'm either into dots/geometry or flowers, I rarely wear anything else. I also wanted to come up with weird/unusual combo. I'm happy with the result, I like this cartoonish, bold look. I only used nail polishes and dotting tool, no paints here. Hope you enjoy. :)



                                                 Facebook | Bloglovin | Instagram | Twitter


9 comments:

  1. bardzo fajne :) myślę, że fajnie Ci urozmaicają dzisiejszy dzień - też mieszkam w Warszawie ;)

    ReplyDelete
  2. Ślicznie, takie letnie mani ;) Też mam ostatnio fazę na wzorki, zawsze staram się chociaż coś prostego skombinować ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie też mam fazę na wzorki, mam nadzieję, że szybko mi nie przejdzie bo tyle lakierów się kurzy...:D

      Delete
  3. sliczne, Ty zawsze umiesz takie fajne te kwiatuszki zmalowac

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...