Wednesday, 9 July 2014

I Just Can't Cope-acabana, OPI

I Just Can't Cope-acabana, OPI
To mój jedyny OPI z kolekcji Brazil (chciałabym więcej!), ale był to idealny wybór. Po pierwsze lubię żółte lakiery a po drugie nie miałam jeszcze żadnego żółtego lakieru z OPI (więc najwyższa pora, po tylu latach).
Kolor jest trochę bananowy, ale chyba bardziej jak skórka...W ogóle odcień jest dość dziwny (mam parę innych w tym stylu z innych firm, więc to musi być jakiś aktualny trend. :P), jest jaskrawy i wyrazisty ale jednocześnie ma w sobie coś pastelowego, kremowego. :D Pewnie nie ma tu za dużo logiki, ale mam nadzieję, że wiecie co mam na myśli. Malowanie naprawdę okej jak na żółty lakier, tutaj dwie warstwy, takie zwyczajne. Bardzo go lubię i cieszę się, że wreszcie mam żółty OPI. ;)

I Just Can't Cope-acabana, OPI
That's the only OPI from Brazil Collection that I've got (I wish I had more!), but it was a good pick.
Firstly I love yellow nail polish and second, I haven't got any yellow polishes from OPI yet, so it was high time!
The shade is a bit banana like, but more like its peel...it's actually a weird shade (I've got a couple like these from other brands, so it must be a trend thing going on :P), because it's bright and bold but at the same time there's something pastel about it, it looks a bit creamy. :D I guess it doesn't make much sense, but I hope you know what I mean. Application is fine for a yellow, two regular coats here. I'm really happy that I've got my first yellow OPI at last. ;)




14 comments:

  1. Świetny kolor, nie przepadam za żółtym, ale ten mi się podoba :)

    ReplyDelete
  2. wow, no to to jest cudowne! Za taki kolor mogę zapłacić tą cenę :)

    ReplyDelete
  3. Looks good on you! I only got Next Stop the Bikini Zone from Brazil (I did get to swatch a friend's whole collection, though)--oh, and the mini Liquid Sands. I could see myself picking up a few more someday if I see them for a good price.

    ReplyDelete
  4. Jaka ładny żółty lakier :)

    ReplyDelete
  5. Świetny ! Sam się tak błyszczy czy dawałaś top ?

    ReplyDelete
  6. Ładny, bardzo słoneczny i wakacyjny :)

    ReplyDelete
  7. Ale ładniutki :) Taki wakacyjny :D

    ReplyDelete
  8. Fany, jak dla mnie bardzo wyraźny i przyciągający spojrzenie kolor :D

    ReplyDelete
  9. żółty i to jeszcze OPI ... po prostu trzeba go mieć :D (logika na miarę OPImaniaczki).

    piękny!

    ReplyDelete
  10. Mam go w swoich zbiorach i to najlepszy żółty lakier jaki kiedykolwiek kupiłam :) No po prostu aplikacja - rewelacja :D

    ReplyDelete
  11. Lubię takie słoneczne kolory :)

    ReplyDelete
  12. przepiękny kolor, uwielbiam takie delikatne żółciaki ;)

    ReplyDelete
  13. piękny! idealny odcień żółtego, który nie sprawia, że ręce wyglądają "tupio" ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...