Wednesday, 2 July 2014

Color Expert 43, Golden Rose

Color Expert 43, Golden Rose
Na dzisiaj szybka notka na koniec dnia. Kolor nie jest szczególnie oryginalny, ale ja co roku latem mam ochotę na zakup jakiegoś intensywnego niebieskiego w stylu baby blue. Pewnie już część z Was wie, że uwielbiam niebieskie paznokcie, mogłabym nosić je cały czas i lubię tropić ładne niebieskie mani na mieście. ;) Ten jest trochę dziwny, w buteleczce wygląda na lekko pastelowy, ale po pomalowaniu kolor naprawdę wybija i jest intensywny duży bardziej. Malowanie w porządku, 2 normalne warstwy. Początkowo nie mogłam przywyknąć do pędzelków w tej serii, ale teraz jakoś przestały mi przeszkadzać. Ten kolor jest boski, taki relaksujący i uspokajający. Muszę nim niedługo pomalować. ;)



Color Expert 43, Golden Rose
Just a quick post for today. It's not a super original shade but I feel like getting bright baby blue each season. Some of you probably already knows that I'm a huge blue lover, I can wear it on my nails all the time and I love spotting blue nails everywhere. Hah...well, this one looks a bit pale on nails but once applied it pops and it's rather bright. Application is alright, 2 regular coats here. I couldn't get used to the brush in this series (even though I like wide brushes), but now I don't mind them. I love this shade, it's so peaceful and relaxing. I gotta wear it soon. :)



19 comments:

  1. Nic tylko domalować białe chmurki :D lubię ten kolor!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo tak, właśnie miałam pisać, że kojarzy mi się z takim błogim niebem. ;)

      Delete
  2. przecudny jest ♥ spodobał mi się od razu jak go widziałam na blogu natalia lily ;D muszę go kupić!

    ReplyDelete
  3. lubię takie kolory, ale jakoś na moich paznokciach nie szczególnie mi się podobają

    ReplyDelete
  4. Będę mieć go na uwadze :-)

    ReplyDelete
  5. tak jak nie lubię niebieskiego, tak ten odcień ładnie wygląda :)

    ReplyDelete
  6. miałam chyba taki kolor z serii Paris! Chyba go kupię, bardzo lubię tę nową serię color expert ^^

    ReplyDelete
  7. przepiękny kolor! idealny odcień niebieskiego :)) ja skusiłam się na bledszy Color Expert nr 56, ale tego też muszę dorwać :D

    ReplyDelete
  8. I have several polishes by Golden Rose and I love them all a lot :) This is such a lovely color :)
    xx

    ReplyDelete
  9. Już miałam napisać "piękny, chyba sobie kupię", gdy sobie przypomniałam, że przecież go mam XD
    Od przybytku głowa nie boli ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...