Monday, 28 July 2014

65 Rich Color, Golden Rose

Hej Hej
W końcu wrócilłam do blogowania, jednak udziela mi się wakacyjne lenistwo bardziej niż zwykle. Niestety moje życie jest bardzo dalekie od wakacji, ale jak już mam wolną chwilę to lubię robić NIC. :)
Dzisiaj w Warszawie jest istny kocioł pogodowy, za chwilkę chyba się uduszę, więc pomyślałam, że wrzucę lakier, który ma właściwości chłodzące - Golden Rose Rich Color 65 z najnowszej edycji. Uwielbiam takie rozbielone turkusy, kojarzą mi się z wodą, morzem i miętowymi lodami. :) Ten ma lekki zielony shimmer, ale widać go bardzo mało, nawet w słońcu - prawdę mówiąc to zobaczyłam go jakoś przypadkiem, przez długi czas myślałam, że to krem. Maluje się okej, nie smuży ani nie ciągnie, ale trzba uważać trochę na bąbelki.


Hello Hello
I'm back to blogging at last, it seems summer laziness overpowered my life...I used to be a workaholic but now I like to do NOTHING whenever I can. :) 
There's a heatwave in Warsaw today, I think I'm going to suffocate in a moment. I wanted to show a polish which has cooling effects - Golden Rose Rich Color 65. :) I love whitened turquoise polishes, they remind me of water, seaside and mint ice cream. This one has a fine green shimmer, but it's hardly visible, even in the sun - actually I noticed it by accident, I thought it's a creme polish for a long time. Painting is really easy, there are no smudges, but it can create some bubbles.



15 comments:

  1. O tak, już czuję te właściwości chłodzące, świetny kolorek na lato ;D

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Wiadomo, dla każdego, co innego. :) Ja często myślę, że też już mam dość..ale raz na jakiś czas zaczynam za nią szaleć. :)

      Delete
  3. Chłodzi od samego patrzenia :) turkusy i mięty zgarniam jak leci, więc muszę się chyba wybrać na stoisko GR ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na mnie też to tak działa. :) Sam kolor może nie jest super wyjątkowy, ale naprawdę piękny i warto go mieć. :)

      Delete
  4. Ładny, ładny, podoba mi się ! :)

    ReplyDelete
  5. mięty nigdy dość, ta jest śliczna!

    ReplyDelete
  6. Bardzo śliczna mięta ! Dodatkowo świetnie wygląda na Twoich paznokciach ! :-D

    ReplyDelete
  7. on jest bardzo fajny imo :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...