Tuesday, 22 July 2014

515 Holo, Colour Alike

515 Holo, Colour Alike
Na dziś lakier, który początkowo mnie trochę zawiódł, ale gdy tylko pomalowałam nim paznokcie, to od razu się zakochałam (wiadomo, kocham wszystkie lakiery jak swoje dzieci). Ze zdjęć promocyjnych myślałam, że będzie to jaskrawe, żółte holo, co na pewno jest nietypowe. 515 okazał się być raczej bladym złotem, a efekt holograficzny też nie należy do najmocniejszych (w zwykłym świetle wygląda jak delikatny, nieco metaliczny lakier). W słońcu drobinki całkiem fajnie się wybijają i się naprawdę ładne, ale mocno rozproszone. Sam kolor złota też mi się spodobał, jest chłodne i lekko zielone, stonowane - nie wygląda jak takie szalone złoto "na bogato". Malowanie idealne, kryje świetnie - właściwie to jednowarstwowiec, ale ja wolę dawać dwie cienkie, jak zawsze. No i pachnie. Dostępny na www.colorowo.pl - od niedawna ruszył międzynarodowy sklep, więc pięknie http://www.colouralike.com/

515 Holo, Colour Alike
That's a polish which disappointed me at first but soon after I applied it on my nails, I fell in love with it (hah, obviously, I love all of my nail polish as if they were my children). From promo photos I thought it would be a yellow holo, which is something unusual for sure. 515 turned out to be rather gold than yellow and holo effect isn't very strong (so in moderate light it looks like a soft, delicate metallic). In sunlight the holo particles are quite visible and they look very very pretty. I also like the shade of gold, it's cool toned, a little been greenish and moderate - it doesn't look like crazy gold. Application is flawless, basically it's a one coater but I always prefer to apply two thin coats. And it is scented! You can place international orders in Colour Alike store...How cool is that?!  http://www.colouralike.com/




7 comments:

  1. ładny on, chyba go jednak chcę ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. polecam jak najbardziej, ładny jest i uniwersalny. :)

      Delete
  2. ja też się zawiodłam na kolorze, bo trzeba przyznać, że na materiałach promocyjnych miał zupełnie inni odcień gagatek.
    Podoba mi się w nim to, że ma lekko chromowe wykończenie.

    ReplyDelete
  3. bladzioch straszny i też taki mdły efekt jest na paznokciach. nie spodobał mi się ;)

    ReplyDelete
  4. Chyba wszystkie obstawiałyśmy, że to będzie takie żółte holo- och i ach :D Kupiłam go podczas ostatniej promocji i co by dużo nie gadać- mimo wszystko fajny jest skubaniec :)

    ReplyDelete
  5. też się na kolorze zawiodłam, ale wybaczam mu bo wszelkiej maści złota uwielbiam :)

    ReplyDelete
  6. Ach te materiały promocyjne. Zdziwiłam się, bo colorowo jednak pod tym względem jest niezłe. Może w założeniu miało być żółto, a na linii produkcyjnej popsuli ;>

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...