Sunday, 6 July 2014

260 Girly, Revlon

260 Girly, Revlon
Na dzisiaj coś dziewczęcego i delikatnego. ;) Nazwa pasuje idealnie i sam lakier jest w tym samym stylu co Whimsical, też Revlon. Bardzo podoba mi się tutaj wybór brokatu, ma dość nietypowe kolory, taki niebieski-fiolet i magenta rzadko się trafiają. Jeśli chodzi o bazę, to jest dość transparentna, w takim brudno-pudrowym odcieniu. Nałożyłam go na bazę w podobnym kolorze (Kobo, Orchid), bo nie lubię martnować takich ładnych brokatów. :P Pewnie kryłby po 3 warstwach, ale moim zdaniem nie wyglądałoby to ładnie - nie lubię takich lakierów po kilku warstwach, taki natłok brokatu psuje efekt. A efekt jest boski kojarzy mi się z latem, kwiatkami i zwiewnymi sukienkami. ;) 1 warstwa na Kobo, Orchid.



260 Girly, Revlon
Something girly and delicate for today. ;) The name fits perfectly and this polish with glitter is quite similar to Whimsical from Revlon but in pink. I really like glitter selection here, the shades are quite unusual, this blue-purple and magenta look lovely together. As for base, it's a sheer, dusty, powdery pink - I applied it over very similar pink (Kobo, Orchid), as I don't like to waste pretty glitters. :P I don't like glitter overload in such polishes, they look the best when they're delicate and glitter is sparse. I love the way it looks, rings summer straight away...reminds me of flowers and light dresses. 1 coat over Kobo, Orchid.


17 comments:

  1. Tak, cudenko ale niestety nie trafilam ich nigdzie, a malo to mialam 2 lakiery tej firmy i bardzo sie zawiodlam i teraz nie wiem czy ryzykowac kolejne lakierowe zakupy tej firmy

    ReplyDelete
  2. Mam i też uważam, że lepiej wygląda na czymś :)

    ReplyDelete
  3. a powiem, że o dziwo mi się podoba :D

    ReplyDelete
  4. jak on uroczo wygląda! aż chyba go kupię ;)

    ReplyDelete
  5. Ten revlon wygląda tak uroczo, że ciężko oderwać od niego oczy :)

    ReplyDelete
  6. a ja jakoś nie mogę się przekonać do tego koloru, wiele razy go już widziałam, ale w buteleczce podoba mi się dużo bardziej niż na paznokciach..

    ReplyDelete
  7. Do mnie bardziej przemawia lakier bazowy :)

    ReplyDelete
  8. Też go mam, jest śliczny :) Tak, lepiej go nakładać na jakąś bazę :)

    ReplyDelete
  9. Bardzo mi się podoba :)))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...