Sunday, 13 July 2014

08 LIFE

08 LIFE
Na dzisiaj mam kolejny topper z Life, tym razem 08. Jest dość prosty i taki podstawowy, ma w sobie tylko czerwone i czarne matowe hexy. Odpowiada mi, że jest prosty - dobrze, że nie ma w nim więcej kolorów czy typów brokaty. Najbardziej podoba mi się na białych lakierach lub takich blisko bieli - pewnie fajnie wyglądałby na jaskrawym niebieskim, żółtym czy limonkowo-zielonym...no, ale mi po prostu najbardziej pasuje na jasnych kolorach. Tutaj położony jest na Naked Glow z Models Own. Brokat rozpowadza się w porządu i nie trzeba tu robić jakichś akrobacji - na każdym paznokciu mniej więcej jedna warstwa. To moje ulubione toppery ostatnich miesięcy, dają świetny efekt i są tanie.


08 LIFE
Hey, I've got just another Life topper  for today, this one is fairly simple and basic as these are only matte hexes in black and red. I really like the fact that 08 is that simple, it's good is hasn't got more colours in it or glitter types. I think it looks the best on white or close-to-white polishes, I'd guess it would look great on bright blue, yellow or lime green as well, but I like white the best. Here I applied it over Models Own, Naked Glow. The glitter spreads well and it's one coat more or less on each nail. I love their toppers, they're inexpensive and so cool.

                                                 Facebook | Bloglovin | Instagram | Twitter

15 comments:

  1. wyglada swietnie, mimo tej swojej prostoty. a to wlasnie glownie niej jest taki fajny ;)

    ReplyDelete
  2. fajny, ale chyba wolę skorzystać z zasobu lakierów jakie mam by sobie takie kropasy porobić niż kupować ku temu specjalny lakier, z którego pewnie i tak nie korzystałabym zbyt często ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, to daje bardzo podobny efekt do takiego nail artu...ja jestem trochę leniem (a raczej mam coraz mniej czasu z wiekiem) i wolę szybko nałożyć topper. :)

      Delete
  3. świetnie to wygląda. efekt jest powalający

    ReplyDelete
  4. Mnie się lakier bazowy podoba, uwielbiam takie kolory blisko bieli :-)

    ReplyDelete
  5. Bardzo mi się podoba taki manicure :) To połączenie jest świetne ;)

    ReplyDelete
  6. Wow! Te lakiery z life to chyba w super-pharm można znaleźć? ;>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, są w Super, za jakieś 3-5zł, do tego często w promocji. Nic tylko brać! ;)

      Delete
  7. Fajnie się prezentuje. Ta modelka pod spodem też niczego sobie :>

    ReplyDelete
  8. bardzo fajna kolorystyka i kształty :)

    ReplyDelete
  9. W takim zestawieniu wygląda super :-D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...