Thursday, 12 June 2014

Purple Jewelry, Sephora

Purple Jewelry, Sephora
To już stary lakier, a ja zabawiam się w archeologa. Nie wiem czemu nie byłam w stanie pokazać go przez jakieś dwa lata, ale teraz mi się przypomniał i zdecydowałam się na małą podróż w czasie. Pewnie to dlatego, że nie przepadam za flejksami. To znaczy lubię je podziwiać, można wgapiać się w paznokcie bez końca i na zdjęciach wychodzą idealnie...ale czy noszę je często? Nie! :P W ogóle to zaczęły mi się wydawać też trochę takie przestarzałe i staromodne...ograniczam się tylko do świąt.
Jakby nie było, Purple Jewelry jest piękny sam w sobie, ma bardzo dużo pomarańczowo-złoto-czerwonych flakes, są bardzo intensywne i efekt jest mocny. Mimo że nie noszę flakesów często, to i tak szkoda, że Sephora nie wypuściła żadnych w tej nowej (już nie takiej nowej właściwie) linii. Baza: Kobo New York

Purple Jewelry, Sephora
That's an old one and not available anymore. I don't know why it took me so long to show it, but I just remembered this polish and decided to travel in time, hah! To be honest, I'm not a big fan of flakes. I mean, they look lovely, they're amazing in the photos, they're fun to look at...but do I wear them often? No! :P I also find them to look a bit dated on nails...but none the less Purple Jewelry is a true beauty itself. It's full of orange-gold-red flakes, they're very intense and the effect is strong. As much as I don't wear flakes often it is a shame Sephora didn't repromote them in the new line.






12 comments:

  1. Wydaje mi się, że lakier dający bardzo podobny efekt ma w swojej ofercie My Secret, numer 104 ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. My secret, Essence, Miyo, Pierre Rene i sporo innych firm ;)
      ale są baaaardzo fajne :)

      Delete
    2. No, to zabłysnęłam wiedzą :P
      Fakt, bardzo ładnie wyglądają na paznokciach, zwłaszcza na ciemnej bazie :)

      Delete
  2. ja tam lubię flejksy, wyglądają super na tej bazie! :)

    ReplyDelete
  3. Lubię flejksy :D a czemu wydają Ci się staromodne? :)

    ReplyDelete
  4. też lubię flejksy, co prawda dawno nie używałam, ale efekt najbardziej podoba mi się na czerni ;p

    ReplyDelete
  5. Tak bardzo podoba mi się ten efekt, a nie mam ani jednego flejksa... tak nie może być! :P I na ciemnej bazie wygląda chyba najlepiej, na pastelach albo neonach jakoś nie potrafię go sobie wyobrazić.

    ReplyDelete
  6. drobinki wyglądają świetnie, jak zatopione kawałeczki złota, myślę, że taki lakier najlepiej sprawdzi się jesienią, szczególnie w połączeniu z ciemną bazą, jak na zdjęciach

    ReplyDelete
  7. mam takie flejksy z My Secret, ale też rzadko używam ;p

    ReplyDelete
  8. jaki cudowny efekt na pazurkach i na tym lakierze dają te drobinki :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...