Tuesday, 24 June 2014

Naked Glow, Models Own

Naked Glow, Models Own
Hej, wiem, że ostatnio rzadziej piszę, ale mam mało czasu...i w ogóle czasem nie maluję nawet paznokci, więc to dodatkowo odrzuca mnie od pisania - zachwycając się lakierami i nie malując paznokci czułabym się jak niewierzący ksiądz. :D
Naked Glow to pierwszy lakier, który pokazuję z serii Hyper Gel. To ciepły, delikatny beż. Uwielbiam go, zawsze mi mało takich neutralnych, beżowych lakierów (ten jest trochę jak lody waniliowe). Lakier ma w sobie dużo białego pigmentu, więc fajnie odcina się od skóry. Pomimo sporej ilości białego pigmentu, nie jest kredowato-korektorowaty. Wydaje mi się, że w ogóle wychodzi trochę jaśniej i mniej beżowo niż w butelce - mi się to podoba, super nadaje się jako baza pod wzorki/glitter. Malowanie bezproblemowe, tutaj dwie cienkie warstwy, co jest super wynikiem jak na taki odcień.

Naked Glow, Models Own
Hi, I know I rarely post anything lately, but somehow I haven't got enough time...actually, sometimes I don't even feel like painting my nails and I'm going bare, weird times!
Anyway, that's my first Models Own polish from Hyper Gel collection, it's called Naked Glow and it's a beige creme. I'm really happy with this shade, I love neutral, beige shades. This one is even better because it has a lot of white pigment, so it really stands out against skin. It's white based but it doesn't have chalky look. I'd say it turnes out to be a little lighter and less beige than in the bottle - I like it, works great as nail art/glitter base! Application is really flawless, it has great opacity and these are two coats, which is great for such a shade! 



                                                 Facebook | Bloglovin | Instagram | Twitter

18 comments:

  1. Bardzo lubię takie rozbielone kolory, zwłaszcza na lato gdy większość z nich świetnie podkreśla opaleniznę :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. O to to, super wyglądają do opalonych rąk. ;) Chyba znowu pomaluję takim kolorem. :D

      Delete
  2. boski jest, ja chcę tę serię, kup mi :D

    ReplyDelete
  3. Uroczy kolor, jak i cała seria Hyper Gel :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja byłam chciała mieć caaaaałą Hyper Gel. :D Na razie tylko 3. :<

      Delete
  4. Tak bardzo ładny :D gdzie kupujesz Modelki? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To różnie, najczęściej mam z Anglii, czasem znajomi mi przywożą...a mogę polecić Minty Shop, kupowałam tam co prawa tylko Barry M, ale Models też mają ;)

      Delete
  5. Bardzo ładny odcień Nude. Jak dla mnie jest idealny :)

    ReplyDelete
  6. I like :) czasem dla odmiany lubię takie odcienie ;) a ten jest idealny

    ReplyDelete
  7. Tak, to chyba mój idealny beż, na pewno w topowej 3 jest. :)

    ReplyDelete
  8. Bardzo przyjemny dla oka kolorek :)

    ReplyDelete
  9. Tak bardzo podobają mi się takie kolory, ale nie potrafię nimi ładnie pomalować paznokci :(

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...