Sunday, 15 June 2014

Golden Rose: Rich Color 62 vs Color Expert 47

Na dziś bitwa lakierowa. ;)
Golden Rose: Rich Color 62 vs Color Expert 47
Zdecydowałam się zestawić je w jednym wpisie, bo są dokładnie takie same. Pod względem koloru, formuły, konsystencji, tak samo się nakładają - różni je tylko pędzelek i butelka. Jeśli miałabym wybierać, to postawiłabym na Rich Color 62, bo wolę pędzelek z tej serii.
Sam kolor to chabrowy niebieski, ja za takimi oszalałam ostatnio, mam jeszcze kilka do pokazania, więc zaineteresowanych zapraszam niebawem. ;) Takie odcienie wyglądają fajnie na każdej karnacji i mimo tego, że są dość intensywne i widoczne są jednak bardziej stonowane niż typowe, jaskrawe niebieskie, które wychodzą najczęściej na lato.


Nail Polish Battle for today. :)

Golden Rose: Rich Color 62 vs Color Expert 47
I decided to put them in one post as they are real twins. They're dupes in terms of shade and formula, the application is the same - the only difference is the brush and bottle. If I were to choose, I'd go for Rich Color 62 because I like the brush in this series better.
As for shade itself, it's a lovely cornflower blue creme. I went crazy for cornflower blues this season, I have a couple more to show, so stay tuned. :) They look pretty on all skin tones and even though they're bright and intense, they are at the same time more toned down than classic summer blue cremes.


2 coats both || oba 2 warstwy


                                                 Facebook | Bloglovin | Instagram | Twitter

10 comments:

  1. Faktycznie są identyczne :) Ja już od jakiegoś czasu czaje sie na tego Rich Color z nr 62. Bardzo mi się podoba. Pomimo tego, że kolory są identyczne to jakoś się juz przyzwyczaiłam do tych Roch Color, a o tych Expertach troszkę się naczytałam - dużo osób narzeka właśnie na ich kiepskie pędzelki. Piekny jest ten kolor...mam nadzieje, że szybko się wybiorę na wyspę Golden Rose :)

    ReplyDelete
  2. śliczności :) uwielbiam takie odcienie

    ReplyDelete
  3. Wcześniej blogerka, teraz videoblogerka! Zapraszam do subskrypcji mojego kanału na YouTube ;) https://www.youtube.com/user/CatherinessTV

    Z góry dziękuję ;**

    ReplyDelete
  4. Mam 21 z Paese i jest chyba identyczny

    ReplyDelete
  5. Według mnie karnacja ma znaczenie; na opalonej skórze wszystko zawsze prezentuje się lepiej. Ale to tylko moja opinia :)

    ReplyDelete
  6. Faktycznie identyczne ;p ładny niezapominajkowy kolor :)

    ReplyDelete
  7. tego gagatka z serii RC mam i uwielbiam <3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...