Monday, 30 June 2014

522 Kwiaciarka, Colour Alike

522 Kwiaciarka, Colour Alike
Woohoo, no i mamy kolekcję kolejcę Colour Alike, inspirowaną miastami - tym razem padło na Kraków. Cała linia jest cudna i nie wiedziałam od czego zacząć, więc idę losowo. Pierwsza będzie Kwiaciarka 522, róż w stylu flamingów. Jaskrawy ale nie neonowy, nie jest koralowy ani zbyt chłodny, dość neutralny - ani zimny, ani chłodny. Malowanie naprawdę okej, 2 normalne warstwy, nic tutaj niezwykłego się nie działo. Ładnie się wyrównuje i błyszczy. Lubię takie zwykłe, cukierkowe róże, szczególnie na stopach. Jest uroczny i  banalnie ładny, czego chcieć więcej? ;) Dostępne na www.colorowo.pl

522 Kwiaciarka, Colour Alike
Woohoo, there's another collection inspired by Polish cities from Colour Alike, this time it's Cracow.
This one is a flamingo pink polish, it's fairly bright but not neon. It's not coral pink and it's not very cool toned, I think it's fairly neutral, not too warm, not too cool toned. Application is very nice, 2 regular coats, nothing really happens here. I really like such pinks, especially on my feet, it's pretty and cute, I cannot ask for more. Available at www.colorowo.pl


11 comments:

  1. Jejku, jaki słodki cukiereczek!

    ReplyDelete
  2. nie wymyślę nic oryginalnego - cukiereczek. już się nie mogę doczekać aż do mnie przyjdzie!

    ReplyDelete
  3. Fajny kolor, dziewczęcy i przesłodki :)

    ReplyDelete
  4. przesłodki, nie mój ale ładny bardzo :>

    ReplyDelete
  5. oj śliczny, taki słodki :) i chyba sobie go kiedyś zamówię, bo nie mam nic takiego

    ReplyDelete
  6. Uroczy jest ten róż, bardzo dziewczęcy. Mam kilka podobnych, ale czegoś dokładnie w ten deseń nie i chyba pora to zmienić :D

    ReplyDelete
  7. podoba mi się, super, że z malowaniem nie ma większych problemów :)

    ReplyDelete
  8. "ani zimny, ani chłodny." ani lodowaty :D
    ale fajny cukiereczek ^^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...