Tuesday, 13 May 2014

39 Cherry Blossom, Kobo

39 Cherry Blossom, Kobo
Nazywa pasuje tutaj idealnie, naprawdę kolor kojarzy się z kwitnącymi drzewami wiśni. Przy okazji zdałam sobie właśnie sprawę, że mam niewiele takich nasyconych a jednocześnie delikatnych róży, więc to dobry dodatek do mojej kolekcji. Podoba mi się w nim też to, że nie jest mocno podbity bielą, a szklisty i  lekki. To taki spokojny i łatwy do noszenia kolor, zawsze je doceniam, szczególnie z wiekiem. ;) Lakier pochodzi z wiosennej kolekcji Kobo i wydaje mi się, że formuła jest trochę zmieniona - maluje się nimi inaczej, troszkę trudniej (są trochę gęstsze i bardziej lejące) gorzej mi się trzymają - nie ma jednak tragedii. 2 grubsze warstwy tutaj.

39 Cherry Blossom, Kobo
I think the name fits here perfectly, it reminds me of blossoming cherry trees a lot. I like it, I actually realised that I haven't got many vibrant but at the same time soft pinks, so this one is a great addition to my stash. I also like the fact that it's not very white based and pastel-y, but shiny and glossy. It's a calm and wearable shade, I always appreciate them. It's a new spring line from Kobo and they changed formula a bit here, I find application and lasting time a bit worse, but not horrible. 2 thicker coats here.


                                                 Facebook | Bloglovin | Instagram | Twitter

16 comments:

  1. Ja również lubię takie właśnie kolory. Nie wiem gdzie ja sie uchowałam, ale nie mam jeszcze żadnego lakieru z KOBO :D

    ReplyDelete
  2. bardzo fajny. ja niestety na ostatnich promocjach się nie skusiłam na lakiery z Kobo, a szkoda

    ReplyDelete
  3. ciężko mi uwierzyć, że masz mało lakierów jakiegoś typu w swojej kolekcji :D

    ReplyDelete
  4. hmm koktajl truskawkowy ;)

    ReplyDelete
  5. Podoba mi się, ale jakoś do lakierów Kobo nie jestem przekonana.

    ReplyDelete
  6. słodki kolor :) dosłownie :)

    ReplyDelete
  7. róż idealny, uwielbiam takie odcienie :)

    ReplyDelete
  8. Świetny kolor i ładnie wygląda na pazurach!

    ReplyDelete
  9. Jaki śliczny róż ;)
    Gdybyś planowała dalszą część serii o lakierach do paznokci w filmach, to w serialu Client List główna bohaterka ma zawsze takie ładne mani *_* i nie typu jeden kolor, tylko jakieś cieniowania nawet się zdarzały :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...