Monday, 12 May 2014

320 Trade Winds, Revlon

320 Trade Winds, Revlon Colorstay 
To nude, który dostałam od www.spookynails.com. Trade Winds to ładny beż, zdecydowanie w ciepłej tonacji, nie jest poszarzały. Nie wiem czy nazwałabym go neutralnym, bo jednak jest lekko żółtawy...w sumie to kojarzy mi się trochę z podkładami/korektorami. :P Ogólnie bardzo podoba mi się seria nude z Colorstay, jest naprawdę dużo fajnych, neutralnych kolorów i każdy, który mam z tej serii nakłada się łatwo. Tutaj 3 cienkie warstwy, ale myślę, że 2 grubsze spokojnie dałyby radę. Jedyne czego w nich nie lubię to czas schnięcia, nawet z dobrym topcoatem trzeba poczekać trochę dłużej niż zwykle. Ale trwałość i łatwe malowanie jakoś to wynagradzają. Dużo osób mówi, że cieliste lakiery są nudne, ale ja często wolę ciekawe ubrania i nie lubię jak paznokcie za bardzo się wybijają. No i wielokolorowe brokaty świetnie wyglądają na takich kolorach, nie mówiąc już o "frenchu" z neonowymi końcówkami. Ja uwielbiam. :D

320 Trade Winds, Revlon Colorstay
That's a nude polish I got from www.spookynails.com
It's slightly yellow tinted, but it's quite close to neutral shade. It's a nice beige hue, not greyed out, definitely on the warm side. It reminds me of foundation/concealer. :P I really like the whole Colorstay nude line, there's a great selection of such shades and each shade I've got applies easily. These are 3 thin coats, but I guess it'd look great in 2 thicker coats. The only thing I don't like about them is drying time, they're a bit slow and even with a fast drying topcoat you need to be careful for a longer time. But lasting time and application makes up for it. Many people say such polishes are boring, but I often prefer wearing interesting clothes and I don't want nails to outshine them. And they look great with multicoloured glitters. I love nude nails! :D







                                                 Facebook | Bloglovin | Instagram | Twitter

11 comments:

  1. Nie umiem się przekonać do nudziaków... nie mam ani jednego w swojej kolekcji xD

    ReplyDelete
  2. Ja mam kilka lakierów nude i rzeczywiście są świetną bazą pod wszelkie kolorowe topy :D

    ReplyDelete
  3. Ładny kolorek, ale ja tak średnio przepadam za nudziakami :)
    Buteleczka przypomina tę od podkładu :D

    ReplyDelete
  4. też czasami lubię odpocząć od kolorowych lakierów własnie z takim nudziakiem, pasują do wszystkiego i każdy top wygląda na nich OK :)

    ReplyDelete
  5. o ile nudziaki zazwyczaj mi się nie podobają, to ten jest całkiem przyjemny ^^

    ReplyDelete
  6. ładny! jak mleczny karmelek :)

    ReplyDelete
  7. bardzo ci do dłoni pasuje ten kolor :)

    ReplyDelete
  8. mi nie pasował ale jakościowo jest super :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...