Friday, 16 May 2014

186 Lying on the grass, Sensique

186 Lying on the grass, Sensique
To przedziwny zielony lakier, ale ja lubię dziwne. :D Trawa to w sumie dobre słowo dla określenia tego koloru, który sam w sobie właściwie nie jest strasznie dziwny. Dziwne jest wykończenie, bardzo bardzo szkliste, trochę żelowe - wygląda trochę jak dziwny, galaretowata masa - ktoś jeszcze pamięta film Flubber? (klik)
Lubię zielone lakiery na paznokciach, im dziwniejsze, tym lepiej - może nie są na co dzień, ale nadal super. Malowanie bez problemów, bardzo fajne krycie jak na taki błyszczący kolor - dwie warstwy.


186 Lying on the grass, Sensique
That's a weird green polish, but I like weird. :D I think grass is a good word to describe this colour, which isn't very weird itself. The thing is that the finish is strange, it's super glossy, gel-looking - it looks like some strange, creeppy, jelly thing - does anyone remember Flubber? (click)
Well, I love green on my nails, the stranger, the better - it's maybe not for everyday, but still cool. Application was fine, 2 regular coats.


                                                 Facebook | Bloglovin | Instagram | Twitter

15 comments:

  1. Replies
    1. Oj tak mi też bardziej przypomina żabkę :D

      Delete
  2. ja pamiętam flubbera a laks jest osom :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. no, juz wiekowe jesteśmy. :D ja nawet w kinie na tym byłam!

      Delete
  3. Jak zobaczyłam miniaturkę to od razu pomyślalam "ale fajna trawa" :) Widzę, Ty masz takie same skojarzenie :) Ładny jest!

    ReplyDelete
  4. Kupiłam z ciekawości dwa lakiery z Sensique, nie używałam jeszcze, ale jeśli będą miały podobne wykończenie jak Twój egzemplarz, to będę bardzo zadowolona :)

    ReplyDelete
  5. też pomyślałam o nim jako idealnej trawie :) no bo idealna z niego trawa ;)

    ReplyDelete
  6. bardzo lubię lakiery z Sensique, kolor przepiękny, pomimo tego, że nie przepadam za zieleniami

    ReplyDelete
  7. Mega ♥ Troszkę przypomina mi Zieloną Fantazję z blogerskiej kolekcji Wibo :)

    ReplyDelete
  8. Trochę dziwny, ale nadal ładny :)

    ReplyDelete
  9. Ciekawy kolor, a do tego jak się błyszczy <3 W ogóle te nowe kolory to naprawdę błyszczą jak szalone, kupiłam ostatnio dwa i oba takie uroczo szkliste są <3

    ReplyDelete
  10. Sam kolor jest ok, ale chyba bym nim paznokci nie pomalowala :P

    ReplyDelete
  11. Za zielenią na paznokciach nie przepadam, ale czasami włącza mi się tęsknota za jakimś żywszym kolorkiem i wtedy trawiaste odcienie są w sam raz ;)
    pozdrawiam, A

    ReplyDelete
  12. ładny jest. dziś go zresztą nabyłam ;) i jestem bardzo ciekawa tej galaretkowatej konsystencji :) bo faktycznie jest taki bardzo szklisty

    ReplyDelete
    Replies
    1. tzn konsystencję ma w sumie normalną, ale na paznokciach kojarzy się z taką szklistą galaretkowatą mazią. :D

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...