Saturday, 19 April 2014

White Neons, Claire's vs Marzipan IsaDora

Wooow, w końcu się zabrałam i pokazuję coś letnio-wiosennego na blogu (no, poza tym żółtym My Secret ostatnio). White Neons z Claire's od razu wpadł mi w oko. To taki pistacjowy pastelowy neon, bardzo mocno podbity bielą, bardzo rzucający się w oczy i zwracający uwagę. W ogóle uwielbiam trend pastelowych neonów i bardzo się cieszę, że coraz więcej firm wprowadza takie kolory. A wracając jeszcze do koloru, to wydaje mi się, że ma w sobie też coś żółtego - szczególnie w porównaniu z Marzipan IsaDory, WN jest dużo bardziej jaskrawy i jeszcze bardziej się wyróżnia (a Marzipan i tak to spokojnych nie należy, jednak bardziej wpada w typową miętę). Uwielbiam oba i oba dobrze się nakładają - dwie warstwy, raczej nie smużą. Mam więcej lakierów w tym stylu, nie mogę się doczekać aż je pokażę. A tak w ogóle to możecie podglądać mnie na FB czy Insta, bo tam częściej coś wrzucam, szczególnie zakupy i nowości. :P

Whoa, at last something spring/summer on my blog. White Neons from Claire's caught my eye instantly. It's a pistachio pastel neon, very white based, very loud and very crazy. Pastel neons is a great trend and I'm happy that so many brands keep on releasing such shades. Coming back to the shade itself, I think there's also a hint of yellow to it - I compared it to Marzipan from IsaDora, and WN is way brighter, it stands out more - Marzipan is a little bit more minty, more toned down. They're both great and they both apply well - 2 coats, they're not streaky. I got a couple more shades like this, cannot wait to show them. BTW you can follow me on FB and Instagram to check what I'm purchasing. :P








15 comments:

  1. Ha! Też właśnie wrzuciłam posta o White Neons- uwielbiam ten lakier i będę go często nosić tej wiosny:)

    ReplyDelete
  2. Śliczne zielenie. :) Uwielbiam takie kolorki na paznokciach (i w sumie nie tylko).

    ReplyDelete
  3. Bardzo ładny lakier. Żałuję, że jak byłam w Clarie's nie zwróciłam na niego uwagi.

    ReplyDelete
  4. Ale piękny! bardzo mi się podobają takie neonki :) Muszę go kupić :D

    ReplyDelete
  5. Jest świetny! Muszę go mieć-koniecznie! :)

    ReplyDelete
  6. świetny jest! o niebo fajniejszy od Isadory ;)

    ReplyDelete
  7. musze nim pomalowac w koncu :D i dokupic reszte ;p

    ReplyDelete
  8. oo ale cudowny pastelowy neon <3

    ReplyDelete
  9. Uwielbiam takie neo-pastele <3

    ReplyDelete
  10. jaki on piękny! *.* muszę we wtorek z rana od razu biec do najbliższego Claire's

    ReplyDelete
  11. jak dla mnie wygrywa Claire's :)

    ReplyDelete
  12. Ale świetny :) Rzeczywiście, ma coś z żółtego i jak dla mnie jest o wiele ładniejszy od IsaDory :)

    ReplyDelete
  13. Ooo Claire's ląduje na liście zakupowej *_*

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...