Thursday, 17 April 2014

Typografia E, Colour Alike

Typografia E z Colour Alike to bardzo fajny, dość neutralny odcień. Właściwie jest taki pół neutralny, bo na mnie wygląda dość szaro. Jest to dość jasna, trochę podbita bielą mieszanka szarości z beżem, a w sztucznym świetle robi się trochę dziwaczniejszy - łapie zielonkawe tony i wygląda jak cement. Malowanie jest łatwe, ma dobrą formułę i konsystencję łatwą w kooperacji, nie smuży, ładnie się nakłada. Ostatnio coraz bardziej lubię takie spokojne i pasujące do wszystkiego lakiery, a do tego super wyglądają z wielokolorowymi brokatami.
P.S. Zbadajcie na końcu notki najnowszą kolekcję Colour Alike - holo w wiosenno-letnich odcieniach. Ideały. :) Dostępne już na www.colorowo.pl

Typografia E, Colour Alike is a great neutral shade. I mean, it's semi-neutral because it's fairly grey (at least against my complexion). It's a mix of grey-beige, it's rather light and a little white-based, in artificial light it gets weirder, as it catches some greenish tones and it looks a little like concrete then. Application is easy, formula is easy to work with and there's no smudging/streaking. I really like such wearable and calm shades, they match everything and go great with multicoloured glitters. :) P.S. Check the latest Colour Alike line at the end of the post - spring/summer holo shades, awesome! Available at www.colorowo.pl




Remember to follow me on FB and Instagram for more offtopic and beauty-related stuff :)

13 comments:

  1. Lubię takie beżyki :D. Jak przyjdzie mi ochota ubrać się na jaki dziki kolor, to nie mam problemu z niepasującymi kolorystycznie paznokciami, bo taki odcień zawsze się będzie dobrze komponował ;).

    ReplyDelete
  2. mam i uwielbiam :) kolor niepowtarzalny. świetnie wygląda w macie :)

    ReplyDelete
  3. Fajny nudziak pod zdobienia :) A wiosenne holo są obłędne, żałuję, że jeszcze ich nie mam!

    ReplyDelete
  4. Kolorek jest świetny. Bardzo lubię takie neutralne odcienie.

    ReplyDelete
  5. Hm dziwny kolor niby mi się podoba, ale jednak bym go nie chciała mieć na paznokciach :D

    ReplyDelete
  6. Typografia e to jeden z moich lakierowych ulubieńców (obok białej fabryki) jak nie mam żadnej koncepcji co chcę mieć na paznokciach to jest duża szansa to będzie jeden z tych dwóch :-) bardzo mi się podoba to połączenie beżu z szarością, dla mnie nigdy nie wygląda dziwacznie ani nie przypomina cementu ;-)

    ReplyDelete
  7. Ciekawie wygląda!

    Jak nie lubię za bardzo beży na paznokciach, tak pod wpływem m.in. Twojego bloga kupiłam na Colorowo.pl "Kamlot" i bardzo mi się podoba ten kolor. Jest tak dziwny (to zaleta)! Bardzo ciekawy. Ten beż tez wydaje się trochę nietypowy... ;-)

    ReplyDelete
  8. Przypomina mi trochę Sand Tropez z Essie :)

    ReplyDelete
  9. dokładnie tak jak napisałaś, kolor, który pasuje w zasadzie do wszystkiego

    ReplyDelete
  10. Ojeeeej cudny kolorek, taka kawa z duuuużą ilością mleka!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...